[Zelftest] Hoe serieus neem jij jezelf op de fiets?
Wel grappig dat Ramon Sinkeldam na afloop van het NK allereerst zijn teleurstelling verbeet, maar tevens aangaf blij te zijn dat trainingsmaatje Niki Terpstra — kennelijk volgens afspraak — nu een jaar lang zal moeten trakteren op koffie & appeltaart! Klaarblijkelijk is het dus toch wel profi, zo'n koffie-pitstop.
Gisteren had Terpstra evenwel de mazzel dat het Noordhollands Dagblad trakteerde (zie artikel). Vandaar natuurlijk de glimlach...
Gisteren had Terpstra evenwel de mazzel dat het Noordhollands Dagblad trakteerde (zie artikel). Vandaar natuurlijk de glimlach...
-
- Forum-lid
En zo kwam hij naar de afspraak...
- robbebopper
- Forum-lid HC
22 punten. Oef, ik val nog net in de "gezonde" categorie.
Deze test kan zo in de Libelle.
Deze test kan zo in de Libelle.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nee hoor, ik heb alleen geluk dat ik erg conservatief ben in de training. Ik heb bijvoorbeeld geen GPS, wattagemeter, hartslagmeter, en zelfs geen mobiele telefoon. Laat staan dat ik me laat opjutten door Strava.
Dus.......
Niks aan de hand
Dus.......
Niks aan de hand
-
- Forum-lid
18, klopt precies. Hou wel van klimmen....
7 punten
Nee hoor. Een aantal vragen kon ik niet beantwworden omdat ik zonder computer rij. Dus nul punten bij die vragenJans schreef:Dat is heel knap.Gastheerg schreef:7 punten
Aha, dus toch...! Altijd gedacht dat ik de laatste was die nog altijd (zeer gevarieerd) traint zónder allerhande toeters en bellen als GPS, vermogensmeters, cadansmeters, hartslagmeters, mobieltjes, Strava, noem maar op.robbebopper schreef:Nee hoor, ik heb alleen geluk dat ik erg conservatief ben in de training. Ik heb bijvoorbeeld geen GPS, wattagemeter, hartslagmeter, en zelfs geen mobiele telefoon. Laat staan dat ik me laat opjutten door Strava.
Dus.......
Niks aan de hand