Welk topic? Ik ga wel even zoeken maar mocht ik het niet vinden dan verneem ik graag dat topic van je.Alan Smeets schreef: Ik vind het ontzettend interessant waar het allemaal over gaat. Wat wel opvalt is dat er heel veel informatie m.b.t vermogensmeting uit één bron komt. Ik heb in een ander topic al eens naar amclassic geschreven dat wat er in de boeken staat over vermogen eigenlijk alleen de top is van de ijsberg.
Zoals? Heb je het dan over boekwerken of wetenschappelijke studies zoals die van Coyle, Bergstrom, Housh.Alan Smeets schreef: Ik werk ook veel met de theorieën uit het Amerikaanse kamp.
Ik neem graag zoveel mogelijk informatie bij elkaar aangezien vaak het ene het andere aanvult (of soms duidelijker verwoord). Voor mij een hobby en zo pik ik mijn studie weer wat op.
Uchuch, soms wat stoffige die kennis van me aangezien het al weer wat jaren geleden is. Toch blijft het leuk en interessant.
Voor jou wellicht niet maar voor menigeen zeker wel.Alan Smeets schreef: In "het geheim van het wielrennen" stonden voor mij niet veel nieuwe dingen.
Ik ben nog bezig alles te lezen en lees nu meer Coggan/Allen. Druk met werk hetgeen dus helaas geen inspanningsfysiologie is en moet het er allemaal bij doen.