Het Prodigiosa project
- daniel1975
- Forum-lid HC
Juist gij..... Die altijd alles omlijst met fotos.....
Doet dat nu niet?????
Doet dat nu niet?????
Less is bore
Dat is inderdaad geen goede beurt. Heb een verkeerd kabeltje mee naar Italiedaniel1975 schreef:Juist gij..... Die altijd alles omlijst met fotos.....
Doet dat nu niet?????
Overzetten lukt dus niet. Te sukkelig voor woorden maar komende dagen gaat het goed komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja...50+ ers en moderne electronica....
We wachten in spanning af
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Die moderne camera's hebben tegenwoordig toch ook allemaal wifi?
... die ook nog best hard kunnen fietsen. En aangezien Daniel tegenwoordig vooral aan hardlopen en bergbeklimmen doet mag hij inderdaad wel oppassen.chrissiewizzie schreef:Als ik jou was, zou ik in het vervolg uitkijken voor mannen op Giossendaniel1975 schreef: Tsja...50+ ers en moderne electronica....
Veni. Vidi. Fietsie.
Hier vast een teaser. Marco Gios overhandigd de Prodigiosa. Zijn een aantal details aangebracht die niet op andere frames zitten.
Net thuis uit Italië en komende weken druk met andere projecten maar het gaat nu echt gebeuren
Net thuis uit Italië en komende weken druk met andere projecten maar het gaat nu echt gebeuren
-
- Forum-lid
Echt heel erg mooi.
Maak joe woar
Ik ben bang dat het nog even gaat duren. Ben bezig voor m'n werk met het opzetten van een workshop (wel leuk!) en daar zit wel wat tijd in.
Vandaag en zaterdagochtend mantelzorg. Fiets voor PR in orde maken.
Zondag PR, volgende week België, etc etc.............
Maar ja ik moet niet klagen ik ben zelf zo "dom" geweest om weer te gaan werken.
Mini update:
Vandaag en zaterdagochtend mantelzorg. Fiets voor PR in orde maken.
Zondag PR, volgende week België, etc etc.............
Maar ja ik moet niet klagen ik ben zelf zo "dom" geweest om weer te gaan werken.
Mini update:
-
- Forum-lid
Dat is wel heel erg strak!
Maak joe woar