Dura Ace 9100
Dank.
Nog een paar vragen
1. Heb je als je kiest voor de BT-unit niet nodig een kabel nodig?
2. Heb je die rubberen grommets nog nodig?
3. Kun je de BT-unit ook in het frame verstoppen?
Het wordt trouwens best een prijzig grapje zo
- Shifters 230
- VD 163
- AD 172
- nieuwe interne batterij 120
- BT Unit 68
- batterijlader 78
- interne junction 23
- externe junction 90
- kabels 7x20 = 140
- grommets 4
- Di2 tool 5
Totaal 1093 euro. Scheelt maar 150 euro t.o.v. een eTap upgradekit...
Nog een paar vragen
1. Heb je als je kiest voor de BT-unit niet nodig een kabel nodig?
2. Heb je die rubberen grommets nog nodig?
3. Kun je de BT-unit ook in het frame verstoppen?
Het wordt trouwens best een prijzig grapje zo
- Shifters 230
- VD 163
- AD 172
- nieuwe interne batterij 120
- BT Unit 68
- batterijlader 78
- interne junction 23
- externe junction 90
- kabels 7x20 = 140
- grommets 4
- Di2 tool 5
Totaal 1093 euro. Scheelt maar 150 euro t.o.v. een eTap upgradekit...
Laatst gewijzigd door havana op 04 okt 2016 13:28, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40286
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Waarom heeft Shimano de boel zo vroeg aangekondigd, maar pas zo laat leverbaar? Normaal zit dat toch veel dichter op elkaar?
Less is bore
Ja idd, 15cm kabel erbij is dan voldoende.havana schreef:Dank.
Heb je als je kiest voor de BT-unit niet nodig een kabel nodig?
Dat hangt van je frame af, voor mijn trek frame heb je specifieke dopjes voor di2.Heb je die rubberen grommets nog nodig?
Je kan hem idd overal verstoppen, ik stop hem denk ik bij de bottombracket.Kun je de BT-unit ook in het frame verstoppen?
Wel iets eromheen doen zodat hij niet gaat rammelen/vastplakken oid.
Kijk eens bij merlincycles.com, scheelt best wel wat tov prijzen die jij noemt.Het wordt trouwens best een prijzig grapje zo
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40286
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
150,- goedkoper, geen accu-gezwellen maar wel kabels en mooier synchro schakelsysteem. Wat is het probleem dan?havana schreef:Dank.
Nog een paar vragen
1. Heb je als je kiest voor de BT-unit niet nodig een kabel nodig?
2. Heb je die rubberen grommets nog nodig?
3. Kun je de BT-unit ook in het frame verstoppen?
Het wordt trouwens best een prijzig grapje zo
- Shifters 230
- VD 163
- AD 172
- nieuwe interne batterij 120
- BT Unit 68
- batterijlader 78
- interne junction 23
- externe junction 90
- kabels 7x20 = 140
- grommets 4
- Di2 tool 5
Totaal 1093 euro. Scheelt maar 150 euro t.o.v. een eTap upgradekit...
Stuk voordeliger (allebei) dan Campa. Das pas duur.
Less is bore
En je hebt de Quarq al besteld - wat is er zo moeilijk aan dan. Installatie = eenvoudiger - geen gerammel van kabeltjes - alleen de batterij hè van de achterderailleur.havana schreef: Het wordt trouwens best een prijzig grapje zo
- Shifters 230
- VD 163
- AD 172
- nieuwe interne batterij 120
- BT Unit 68
- batterijlader 78
- interne junction 23
- externe junction 90
- kabels 7x20 = 140
- grommets 4
- Di2 tool 5
Totaal 1093 euro. Scheelt maar 150 euro t.o.v. een eTap upgradekit...
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Waarom een 12-30 cassette? In Noord-NL rijd je toch altijd 12-23 o.i.d.?havana schreef:Elektrisch wordt pas in april verwacht.
Ik heb al een setje 9000-remmen (nieuw), crank wordt een Quarq. Cassette wordt custom 12-30 Marchisio, ketting wordt SRAM en verder ga ik voor de Ultegra upgradekit. Dan kan ik als het nieuwe "brein" + batterij uit is de boel gaan upgraden.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
Uit dit onderzoek blijkt toch inderdaad ook dat de upgradegroep van eTap best een aantrekkelijke prijs heeft.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40286
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Heb je de tegenwind daar al eens gevoeld?lupo schreef:
Waarom een 12-30 cassette? In Noord-NL rijd je toch altijd 12-23 o.i.d.?
Less is bore
Met synchroshiften vervalt de noodzaak van 39 binnenblad en een 11-23. Althans dat vermoed ik.
Ultegra toch? Dat kan toch wel goedkoper volgens mij:havana schreef:Dank.
Nog een paar vragen
1. Heb je als je kiest voor de BT-unit niet nodig een kabel nodig?
2. Heb je die rubberen grommets nog nodig?
3. Kun je de BT-unit ook in het frame verstoppen?
Het wordt trouwens best een prijzig grapje zo
- Shifters 230
- VD 163
- AD 172
- nieuwe interne batterij 120
- BT Unit 68
- batterijlader 78
- interne junction 23
- externe junction 90
- kabels 7x20 = 140
- grommets 4
- Di2 tool 5
Totaal 1093 euro. Scheelt maar 150 euro t.o.v. een eTap upgradekit...
http://www.ribblecycles.co.uk/shimano-d ... #pid=34186
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40286
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Met die ribble set heb je toch nig niet het nieuwe synchroshift?
Less is bore