Kickstarter project: Aforcet Al33-wielen
Nou, die windtunneldata zegt iets anders, nl 75% nadeel tov AL33mackersv2.0 schreef:De Kinlin set heeft 75% van de tijd een aerodynamisch voordeel t.o.v. de Al33s.
Volgens Zipp is de belangrijkste hoek 10 graden maar dat kan een gevalletje "Wij van WC-eend" zijn .
Overigens heb ik een set AL33 - als kickstarter backer - in bestelling staan en ben ik uiteraard heel benieuwd hoe goed ze gaan zijn.
Overigens heb ik een set AL33 - als kickstarter backer - in bestelling staan en ben ik uiteraard heel benieuwd hoe goed ze gaan zijn.
Belangrijk om hier te melden:
Ik heb vanmiddag een goed gesprek gehad met JW van A-force. Ondanks dat we over sommige zaken van mening blijven verschillen, heeft JW mij een voorstel gedaan waar beide zich in kunnen vinden.
Daarbij wil ik benadrukken dat het mij om de ceramische rand gaat/ging. De kwaliteiten van JW als wielbouwer staan wat mij betreft niet ter discussie (en hebben niet ter discussie gestaan mocht ik die indruk gewekt hebben).
Martijn Raaijmakers
Ik heb vanmiddag een goed gesprek gehad met JW van A-force. Ondanks dat we over sommige zaken van mening blijven verschillen, heeft JW mij een voorstel gedaan waar beide zich in kunnen vinden.
Daarbij wil ik benadrukken dat het mij om de ceramische rand gaat/ging. De kwaliteiten van JW als wielbouwer staan wat mij betreft niet ter discussie (en hebben niet ter discussie gestaan mocht ik die indruk gewekt hebben).
Martijn Raaijmakers
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Dat heb je ook met Marc besproken ?
Niet expliciet. Communicatie ging vrij soepel totdat het geld daar op de rekening stond. Zo vreemd is het toch niet om je klanten even te informeren als de levering (twee keer) een maand later wordt dan wat je eerst hebt aangegeven?
Hier kan ik me wel in vinden. Zeker als je al (aan)betaald hebt. Sommige bedrijven worden laks op dat gebied als het allemaal lekker loopt met de bestellingen. Maar het is key voor een goede klantenbinding.vitamineb schreef: Niet expliciet. Communicatie ging vrij soepel totdat het geld daar op de rekening stond. Zo vreemd is het toch niet om je klanten even te informeren als de levering (twee keer) een maand later wordt dan wat je eerst hebt aangegeven?