La Marmotte ZONDAG 2 juli 2017
Nope. Er is nog ruimte. Je kunt je online inschrijven, gaat vlot op zich, of inderdaad per post.brutus schreef:Nog niet vol dus ?
Moet je nu per post je inschrijving op sturen ?
klik hier voor meer informatie onder kopje inschrijven
Ben nog op zoek naar een accommodatie om van woensdag tot en met maandag te verblijven. Nu blijven er nog een paar opties over. Oftewel boven op de Alp of anders bij Les Deux Alpes. Nu vroeg ik me af wat slimmer is.
Als je op de Alp zelf zit, moet je 's ochtends nog afdalen, maar ben je na de finish gelijk thuis. Afdalen 's ochtends in de kou lijkt me niet 100% ideaal, daarnaast is het waarschijnlijk super druk de dagen ervoor. Nadeel van Les Deux Alpes is dat je weer wat verder weg zit. Maar je zou de dag zelf wel met de auto tot nabij Bourg kunnen rijden en na de finish terugafdalen tot aan de auto.
Iemand hier ervaring mee? Aanbevelingen?
Als je op de Alp zelf zit, moet je 's ochtends nog afdalen, maar ben je na de finish gelijk thuis. Afdalen 's ochtends in de kou lijkt me niet 100% ideaal, daarnaast is het waarschijnlijk super druk de dagen ervoor. Nadeel van Les Deux Alpes is dat je weer wat verder weg zit. Maar je zou de dag zelf wel met de auto tot nabij Bourg kunnen rijden en na de finish terugafdalen tot aan de auto.
Iemand hier ervaring mee? Aanbevelingen?
Gazelle Team TVM \'99
's Ochtends afdalen gaat prima. Paar doktershandschoenen aan en een oude trui die je achterlaat bij de finish. Drukte dagen ervoor valt mee.
Ik heb ooit bovenop de Alp gezeten. Ideaal wat mij betreft. 's Morgens in de kou afdalen. Dat was wel afzien. Over mijn windstopper had ik een opengeknipte vuilniszak en een oude trui gedaan. Desondanks nog koud. DE vuilniszak beneden in een afvalemmer gegooid en de trui aan een hek geknoopt. 's Middags na de tocht bleef het gezellig daar bovenop. Als je langer blijft is de Alp wat minder geschikt, omdat je bij elke rit weer dat pokkeëind naar boven moet. Dat heb je dan gauw bekeken.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- Tracing_NL
- Forum-lid
Helemaal eens met Herman. Als je een weekje van te voren gaat, niet ergens bovenop een berg gaan zitten. Ik ben twee keer geweest, eerste keer net voor Vaujany. Na ieder ritje laatste 5 ka 10% naar boven. Bovendien op de dag zelf ook niet ideaal. Daar heb je na de marmottecht geen zin meer in. Tweede jaar in La Grave. Stuk beter. Inderdaad met vuilniszak aan naar beneden. (ook als het regent ideaal (dit jaar in de 3B bv).
Enige nadeel van ergens in een kleiner dorpje is dat de gezelligheid soms (letterlijk) ver te zoekn is. Das wel het voordeel van de alp. Als je the best of both worlds wil is Allemont wel ideaal maar ik denk niet dat je daar nog wat gaat vinden.
Enige nadeel van ergens in een kleiner dorpje is dat de gezelligheid soms (letterlijk) ver te zoekn is. Das wel het voordeel van de alp. Als je the best of both worlds wil is Allemont wel ideaal maar ik denk niet dat je daar nog wat gaat vinden.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Dat kan of je doet niks dat kan ook maar dan kom je niet in aanmerking voor de prijzen.
Je kan ook een boodschappenlijstje uploaden. Of een tekening van je zoontje van 2.