Giro 2017
-
- Forum-lid
Over drie weken kan het ook zo maar zijn dat het allemaal gesmolten is.havana schreef:Op de Stelvio mogen de sneeuwschuivers nog wel flink aan de slag...
-
- Forum-lid
Die Pöstlberger plaatste een mooi Willy Teirlinckje
Quarantanove schreef:Die Pöstlberger plaatste een mooi Willy Teirlinckje
Ken je klassiekers
- robbebopper
- Forum-lid HC
Erg mooi zo'n onverwachte overwinnaar. Hij twijfelde zelfs nog enige tijd voordat hij besloot vol door te zetten.
verbazend dat die postlberger toch nog voorop bleef, zo hard leek hij mij niet te gaan. Toch een mooie overwinning maar niet zo slim om zich te laten uitbollen.
Normaal gezien kon hij toch enkele dagen de roze trui behouden met een paar seconden of zijn er onderweg bonificatieseconden te verdienen?
Trouwens wat gebeurt er eigenlijk als er twee massaspurten na elkaar plaatsvinden en 1 en 2 van plaats wisselen. Wie wordt er dan rozetruidrager?
Normaal gezien kon hij toch enkele dagen de roze trui behouden met een paar seconden of zijn er onderweg bonificatieseconden te verdienen?
Trouwens wat gebeurt er eigenlijk als er twee massaspurten na elkaar plaatsvinden en 1 en 2 van plaats wisselen. Wie wordt er dan rozetruidrager?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
De eerste mag het roze houden lijkt me.
Ik denk dat het met slim niet zoveel te maken heeft. Het zal gewoon de pijn in de beentjes zijn die hem laat stoppen met trappen. Voor iets simpels als een finishlijn is het net wat makkelijker je helemaal kapot te rijden dan voor een overpeinzing inclusief rekensom over hoeveel dagen je de trui eigenlijk kunt houden.fiedoo schreef:Toch een mooie overwinning maar niet zo slim om zich te laten uitbollen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die kwam er gewoon mee wegErnie C. schreef:En dan maar hopen dat het geen Eik Dekkertje blijkt te zijn...
Zo zie je maar, er is helemaal geen Willie Terinckje nodig om interessant te doen hier
Less is bore