Fiets verbogen, kan ik dit herstellen? (plaatjes)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Karl66 schreef:Zo en dat is niet een beetje brutaal... Je op zo'n manier, ongevraagd, met iemand anders zijn zaken te bemoeien
Ondertussen staan er hier 9 pagina's met allerlei al dan niet goed bedoelde adviezen.mackersv2.0 schreef:Inderdaad een verbluffend staaltje bemoeizucht.
Enige dagen geleden (zie pagina 7 van dit topic) heb ik via fb op de pagina van Salden de vraag gesteld of ze bij Salden hun klanten altijd zo lang aan het lijntje houden.
Dinsdagavond neemt Mathieu Salden via fb contact op met de vraag wat ik juist bedoel.
Als ik hem verwijs naar dit topic en wat meer uitleg geef (zie de tekst hier boven) dan reageert hij, zoals je kan lezen, dat hij de fiets gewoon wil terugnemen.
Je kan dat bemoeien of helpen noemen.
Er is nu een duidelijk antwoord van Salden en TS doen wat hij zelf wil.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik zou zeggen goede hulp, wat mij betreft case closed TS moet nu zelf maar beslissen wat die doet
Dit is ook enkel maar een advies he, TS is niet verplicht om fiets terug te sturen, maa rals die dat doet krijgt ie tenminste zn geld terug.
Dit is ook enkel maar een advies he, TS is niet verplicht om fiets terug te sturen, maa rals die dat doet krijgt ie tenminste zn geld terug.
Ik denk helemaal niet dat je het als bemoeizucht moet zien van Lcsmet. Er zijn er enkelen die wel heel erg bruut reageren. Het was toch duidelijk dat het niet Marcus100 zijn ding was om hier verder adequaat mee om te gaan.
Zoals gezegd, hij zal nu moeten beslissen wat hij verder doet. Maar @Marcus100, als je binnenkort nog wilt fietsen zou ik maar heel snel de fiets retour sturen en snel een ander zoeken.
Zoals gezegd, hij zal nu moeten beslissen wat hij verder doet. Maar @Marcus100, als je binnenkort nog wilt fietsen zou ik maar heel snel de fiets retour sturen en snel een ander zoeken.
Om te beginnen heeft Lcsmet zijn bericht aangepast. Eerst begon het met de mededeling dat Marcus blijkbaar niet kon doorpakken en dat Lcsmet dat dus wel even voor hem gedaan had. Dat klinkt nou niet bepaald als in overleg. Daarnaast als je dit via PB regelt, dan had hij dat bericht ook via PB kunnen plaatsen en had Marcus zelf een reactie hier kunnen plaatsen hoe het geregeld was. Dit kwam gewoon gigantisch bot over.
Daarnaast Jans, heeft Marcus hier nog het recht om dingen op zijn eigen manier te regelen of zelfs helemaal niet te regelen als hij zich daar beter bij voelt? Of mag hij zijn zaken alleen maar regelen volgens de manier zoals anderen hem hier dat voorschrijven? Dit topic is een typisch voorbeeld van forumleden die een ander lid wel even vertellen hoe hij zijn zaken MOET doen, waarbij tegenwerpingen niet gewenst zijn.
Daarnaast Jans, heeft Marcus hier nog het recht om dingen op zijn eigen manier te regelen of zelfs helemaal niet te regelen als hij zich daar beter bij voelt? Of mag hij zijn zaken alleen maar regelen volgens de manier zoals anderen hem hier dat voorschrijven? Dit topic is een typisch voorbeeld van forumleden die een ander lid wel even vertellen hoe hij zijn zaken MOET doen, waarbij tegenwerpingen niet gewenst zijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Karl66, je hebt gelijk, mijn eerste zin was niet juist en ook nog eens ongelukkig geformuleerd, daarom heb ik deze aangepast.Karl66 schreef:Om te beginnen heeft Lcsmet zijn bericht aangepast. ........
Ik er geen spijt van dat ik een medeforumlid geholpen heb, mogelijk dat ik het een volgende keer wel een beetje anders aanpak.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
(mij bekruipt wel de vraag in hoeverre je mede-forummers zonder hun medeweten zo zou moeten helpen en waar hun zelfredzaamheid begint/eindigt)
Een antwoord heb ik er niet direct bij, maar antwoorden vind je meestal pas ná het stellen van de vraag.
Een antwoord heb ik er niet direct bij, maar antwoorden vind je meestal pas ná het stellen van de vraag.
-
- Forum-lid HC
En is TS nog steeds aan het wachten op antwoord van Ridley? Of gaat hij in op het aanbod van Salden?
Bedankt voor de goede bedoelingen/inspanningen
Ik begrijp dat van mijn kant natuurlijk de beste optie is om even langs te gaan en alles duidelijk te krijgen. Dit lukt mij helaas niet omdat ik nog geen rijbewijs/auto heb en aan de andere kant van NL woon. Met het OV ben ik c.a. 10 uur onderweg dus dit wordt hem ook niet
Het liefst behoud ik de fiets en los ik het op deze manier op. De enige vraag waar ik nu dus mee zit is of de voorvork door Ridley zelf is hersteld of niet. Van Ridley probeer ik hier nog duidelijkheid over te krijgen. Het bedrijf waar ik de fiets kocht zei aan de telefoon dat de voorvork bij Ridley is geweest, maar eerder werd mij tweemaal verteld dat ik een splinternieuwe zou krijgen, dus ik durf deze uitspraak niet met zekerheid te aanvaarden.
Ik begrijp dat van mijn kant natuurlijk de beste optie is om even langs te gaan en alles duidelijk te krijgen. Dit lukt mij helaas niet omdat ik nog geen rijbewijs/auto heb en aan de andere kant van NL woon. Met het OV ben ik c.a. 10 uur onderweg dus dit wordt hem ook niet
Het liefst behoud ik de fiets en los ik het op deze manier op. De enige vraag waar ik nu dus mee zit is of de voorvork door Ridley zelf is hersteld of niet. Van Ridley probeer ik hier nog duidelijkheid over te krijgen. Het bedrijf waar ik de fiets kocht zei aan de telefoon dat de voorvork bij Ridley is geweest, maar eerder werd mij tweemaal verteld dat ik een splinternieuwe zou krijgen, dus ik durf deze uitspraak niet met zekerheid te aanvaarden.