Forumrit Drenthe, zondag 20 augustus 2017
-
- Forum-lid
Laat geworden gisteren? Jammer, we misten nog een kopman!
We waren met tien vandaag. Op het juiste moment de koffiestop bereikt, want daar hield het op met zachtjes regenen.
Leuk om ook nieuwe gezichten te zien. Bedankt dat jullie er waren en bedankt voor de gezelligheid!
We waren met tien vandaag. Op het juiste moment de koffiestop bereikt, want daar hield het op met zachtjes regenen.
Leuk om ook nieuwe gezichten te zien. Bedankt dat jullie er waren en bedankt voor de gezelligheid!
Hoop volgende keer er wel bij te kunnen zijn. Lijkt me heel leuk om elders in het land een mooie route te rijden.
Aan de kust in Heemskerk was het de hele dag droog.
Aan de kust in Heemskerk was het de hele dag droog.
Bianchi Intenso met Potenza, met Scirocco
Cube streamer 2008, Ultegra 6603, Ksyrium Equipe 2011
Cube streamer 2008, Ultegra 6603, Ksyrium Equipe 2011
Was weer een geslaagde rit . Beetje jammer van de regen en de harde wind op kop maakte het een behoorlijk pittig ritje . Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
- Sha Kokken
- Forum-lid
Was zeker geslaagd!
En weinig gemerkt van die wind Jac, maar de achterkant van jouw fiets ziet er prima uit
En weinig gemerkt van die wind Jac, maar de achterkant van jouw fiets ziet er prima uit
Was weer een leuke rit.Lekker gefietst! Dank voor het uit de wind houden, Fijn pannenkoekje, dat adresje onthoud ik.
https://mywindsock.com/activity/1142931 ... dium=email
https://mywindsock.com/activity/1142931 ... dium=email
Graag gedaan , heb me prima vermaakt !Sha Kokken schreef: ↑20 aug 2017 20:07 Was zeker geslaagd!
-
- Forum-lid HC
Geen route op de GPS, het ideale excuus om niet op kop te hoeven . Bedankt iedereen, was weer gezellig!
Ik had de route ook niet , maar wel veel op kop gereden .
Gewoon met naast iemand met route gaan fietsen
-
- Forum-lid
Vervelend voor je dat het tegen zit, maar volgend jaar sowieso weer in Drenthe wat mij betreft.
Het ontbreken van het juiste gevoel in de vingers maakt dat ik helaas weinig goede foto's heb. Zal nog wel even duren... Toch maar een paar dan.
Opstappen na de appeltaart / pannenkoek.
Ruinen uit over natte wegen.
Op het Dwingelderveld.
Het ontbreken van het juiste gevoel in de vingers maakt dat ik helaas weinig goede foto's heb. Zal nog wel even duren... Toch maar een paar dan.
Opstappen na de appeltaart / pannenkoek.
Ruinen uit over natte wegen.
Op het Dwingelderveld.
-
- Forum-lid
Peter heeft nog een mooie groepsfoto met de 'zelfrelaxer' gemaakt.