Als niemand denkt dat hij of zei het beter weet krijgt niemand ooit kritiek en dan heb je ook een probleem.indobesar schreef: ↑04 jul 2017 14:56 Vermakelijk om te lezen hoe wij forummers het allemaal goed weten. Uiteindelijk heeft zij een profcontract, kan ze dagelijks genieten van de sport verdient een aardig centje en heeft de tijd van haar leven.
Wij zijn allemaal dodo's die om 07:00 opstaan naar werk gaan, tijdens de lunchpauze met een dienblad aansluiten in de kantine en om 17:00 weer naar huis gaan. Tussendoor schrijven we wat op dit forum.
![]()
Puck Moonen
-
- Forum-lid
Maak joe woar
Ging Puck maar zo hard als dit draadje!
Zonder gekheid, niet iedereen heeft de looks en prestaties. Ook in het herenpeloton is het maar een enkeling gegeven echt hard te rijden.
Zonder gekheid, niet iedereen heeft de looks en prestaties. Ook in het herenpeloton is het maar een enkeling gegeven echt hard te rijden.
Dan zou ik wel een definitie van "echt hard" willen weten. Heb je enig idee hoeveel de knechten soms sleuren op een dag.
Er zijn genoeg damesrenners die er leuk uitzien en daarnaast goed presteren maar die in dit forum geen moment de aandacht krijgen die in dit forum wel is weggelegd voor Puck Moonen. Dit topic en haar voorgangster (ben haar naam kwijt, Amerikaanse met veel siliconen) bestaan bij de gratie van ronde borsten en de aantrekkingskracht die dit uitoefent op een aantal forumleden die qua leeftijd veelal haar vader of zelfs grootvader zouden kunnen zijn. Al met al best treurig maar goed, daar is haar instagram presentatie op ingesteld en daar verdient ze haar boterham mee.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lizzzzzzz 
Zelfde typ, zelfde ploeg (dacht ik).

Zelfde typ, zelfde ploeg (dacht ik).
Less is bore
En waarom is dat dan treurig, Timo?
@Timo
+1
Als je ziet wat voor onzin er hier al geplaatst is. Alsof een aantal van de hockeydames geselecteerd zouden zijn op hun uiterlijk. Die hadden echt al wel iets gepresteerd voordat ze in nationale team kwamen.
En als Puck haar geld kan verdienen met Instagram, prima, maar dan niet doen alsof het damesfietsen er meer aandacht door zou krijgen.
+1
Als je ziet wat voor onzin er hier al geplaatst is. Alsof een aantal van de hockeydames geselecteerd zouden zijn op hun uiterlijk. Die hadden echt al wel iets gepresteerd voordat ze in nationale team kwamen.
En als Puck haar geld kan verdienen met Instagram, prima, maar dan niet doen alsof het damesfietsen er meer aandacht door zou krijgen.
Omdat het dameswielrennen gedegradeerd wordt tot iets dat alleen aandacht genereert als er een mooi koppie en flinke tieten op zit en dat zegt heel veel over haar "fans"..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hear hear!! Emma is dan echt 10x de betere keus. In alle opzichten overigens imho.
Less is bore
Emma Johansson is inderdaad precies het soort renster waar ik op doel als ik het heb over er leuk uitzien en wel presteren, maar er zijn er nog zoveel meer.
Ze doet me een een beetje denken aan Anna Kournikova, die verdiende eigenlijk meer inkomen met advertising dan met het winnen van tennistournooien.
Neemt niet weg dat ik als twintiger toen, het wel ontzettend prettig vond om haar te zien spelen.
Ik keek toen meer tennis dan tegenwoordig.
En @timo2.0, jij doet aan leeftijdsdiscriminatie
Neemt niet weg dat ik als twintiger toen, het wel ontzettend prettig vond om haar te zien spelen.
Ik keek toen meer tennis dan tegenwoordig.
En @timo2.0, jij doet aan leeftijdsdiscriminatie