Waar vond jij je startnummer? Wanneer ik inlog krijg ik alleen mij gegevens te zien en de melding dat ik mijn attest moet uploaden.c.zaballa schreef: ↑11 dec 2017 18:17 Net even ingelogd op de site van sportcommunication.info zie ik dat er al een startnummer wordt weergeven voor de Marmotte. Meen dat vorig jaar nummer 1-1999 in het eerste startvak mochten plaatsnemen, dat zou betekenen dat ik volgend jaar tussen de kleppers mag starten Straks nog maar even de Taxc op...
Marmotte 2018
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Onder het gedeelte waar je je medische verklaring moet uploaden, staan linksonder mijn persoonlijke gegevens en rechtsonder de evenementen waar ik voor sta ingeschreven. Achter de evenementen staat in het blauw mijn startnummer weergegeven.
Gazelle Team TVM \'99
-
- Forum-lid
Klopt wat je schrijft, Ik heb nummer 7007
Ah nummer 5229 dan! Hoe loopt die indeling van die startvakken ongeveer?
Gek van de weg, de MTB en het gravel
1-1999: start 7:00
2000-4000: start 7:30
4000+ start 8:00
Begrijp dat de eerste 500 echt in het eerste startvak staan, de rest staat gewoon conform het gezegde 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' opgesteld.
2000-4000: start 7:30
4000+ start 8:00
Begrijp dat de eerste 500 echt in het eerste startvak staan, de rest staat gewoon conform het gezegde 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' opgesteld.
Gazelle Team TVM \'99
Hoop wel dat het allemaal iets vlotter gaat dan in 2017. Ik vond 't allemaal erg lang duren. Sterker nog, ik heb nog nooit een cyclo gereden waar de start zo lang duurde.
Dat was verder geen first world problem ofzo, het viel me gewoon op.
Dat was verder geen first world problem ofzo, het viel me gewoon op.
Kon het niet laten en vandaag ook maar ingeschreven, is blijkbaar nog plek.
Wordt een hit and run, donderdag/vrijdag aanrijden maandag terug.
Ga alleen, als iemand een geschikt 1persoons kamer b&b weet?
Ga ook het Alpenbrevet doen met fietsmaten, maar die is pas eind aug en vindt dat persoonlijk erg laat in het seizoen waardoor ik deze er maar bij ga doen, wordt mijn 2x.
Wordt een hit and run, donderdag/vrijdag aanrijden maandag terug.
Ga alleen, als iemand een geschikt 1persoons kamer b&b weet?
Ga ook het Alpenbrevet doen met fietsmaten, maar die is pas eind aug en vindt dat persoonlijk erg laat in het seizoen waardoor ik deze er maar bij ga doen, wordt mijn 2x.
Naar aanleiding van mijn inschrijving heb ik 2 vragen waar jullie mij wellicht kunne helpen.
1. We gaan zoals het er nu naar uitziet met 6 man sterk rijden en zoeken nog een leuk appartement/chalet. Iemand goede tip?
2. Ik moet het medisch attest uploaden, volgens dat ding moet er een stempel en handtekening van een arts op staan. Is het echt noodzakelijk om hiervoor nar de huisarts te gaan of iets dergelijks? Lijkt me wat onnodig.
1. We gaan zoals het er nu naar uitziet met 6 man sterk rijden en zoeken nog een leuk appartement/chalet. Iemand goede tip?
2. Ik moet het medisch attest uploaden, volgens dat ding moet er een stempel en handtekening van een arts op staan. Is het echt noodzakelijk om hiervoor nar de huisarts te gaan of iets dergelijks? Lijkt me wat onnodig.
2. Medisch attest is niet nodig. Zonder mag je ook meedoen maar kun je niet meedoen om de prijzen en kom je niet in de uitslag. Je kunt gewoon zelf iets in elkaar fröbelen, in het topic van vorig jaar vind je nog wel een voorbeeld (incl. stempel).
Hier te downloaden, alleen ff 2017 in 2018 veranderen...
https://www.dropbox.com/s/7yczm7o26w1ia ... d.png?dl=0
Hier te downloaden, alleen ff 2017 in 2018 veranderen...
https://www.dropbox.com/s/7yczm7o26w1ia ... d.png?dl=0
Les2Alpes is op zich prima, alleen 's ochtends even een klein stukje met de auto....
Wij hebben vorig jaar redelijk last minute nog iets kunnen regelen op ongeveer 3/4 van Alpe d'Huez. Beviel ons prima!
Wij hebben vorig jaar redelijk last minute nog iets kunnen regelen op ongeveer 3/4 van Alpe d'Huez. Beviel ons prima!