Trainerroad gratis maanden
-
- Forum-lid
Heet iemand nog een gratis maandje over. ![😬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f62c.svg)
-
- Forum-lid
Heb al een gratis maandje gekregen van Onno. ![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
-
- Forum-lid
ik heb een maand referral om weg te geven. Bij interesse graag PM met de gevraagde voornaam, achternaam en (vooral) emailadres.
Heel erg bedankt, ik ben met mijn eerste maand gestart!martinobongo2 schreef: ↑25 jan 2020 14:03 ik heb een maand referral om weg te geven. Bij interesse graag PM met de gevraagde voornaam, achternaam en (vooral) emailadres.
Opnieuw 2 maanden weg te geven. Wie interesse heeft: PB sturen met email-adres.
Gelieve de gekregen uitnodiging ook daadwerkelijk te gebruiken.. Van mijn laatste 6 gegeven maanden zijn er slechts 2 daadwerkelijk gebruikt momenteel. Ik geef ze liever aan iemand die ze wel gebruikt.![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Gelieve de gekregen uitnodiging ook daadwerkelijk te gebruiken.. Van mijn laatste 6 gegeven maanden zijn er slechts 2 daadwerkelijk gebruikt momenteel. Ik geef ze liever aan iemand die ze wel gebruikt.
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Je hebt een PB!matthiav schreef: ↑06 feb 2020 09:20 Opnieuw 2 maanden weg te geven. Wie interesse heeft: PB sturen met email-adres.
Gelieve de gekregen uitnodiging ook daadwerkelijk te gebruiken.. Van mijn laatste 6 gegeven maanden zijn er slechts 2 daadwerkelijk gebruikt momenteel. Ik geef ze liever aan iemand die ze wel gebruikt.![]()