En voor dan een 34 neem ik aan?
Ik vind het inspirerende verhalen. Jeukt om het ook eens te wagen. Ik ben er 3 jaar terug geweest, door weersomstandigheden alleen de nufenen en een stukje tremola gereden, verder wat met de auto verkend, maar wát een mooie omgeving!
Alpenbrevet 2019
@Vicenza: Gewoon doen, het leven is te kort om te veel te twijfelen
Kosten kon ik ook vrij goed drukken door in de buurt van Airolo een Airbnb te zoeken. Dat is toch heel wat goedkoper dan een hotel in Andermatt.
Ik reed met 34-30 als kleinste. Veel gebruikt omdat ik graag met een hogere cadans rij. De klimmen zijn vrij regelmatig en nergens buitensporig stijl, heel anders dan in bv. de regio Martigny-Sierre.
Kosten kon ik ook vrij goed drukken door in de buurt van Airolo een Airbnb te zoeken. Dat is toch heel wat goedkoper dan een hotel in Andermatt.
Ik reed met 34-30 als kleinste. Veel gebruikt omdat ik graag met een hogere cadans rij. De klimmen zijn vrij regelmatig en nergens buitensporig stijl, heel anders dan in bv. de regio Martigny-Sierre.
Wij zaten pal aan de start voor 110 CHF pp incl ontbijt per nacht wat ik echt niet duur vind.
Vroeg boeken is het devies!
Vroeg boeken is het devies!