Het grote woon-werk topic
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
vanochtend lekker tegen de wind in vanavond met sneeuw terug naar huis.
Ben ik bijna thuis gaat een tegemoet komend jochie ineens aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Ik moet uitwijken, natuurlijk precies op een glad stuk en voila... daar lag ik. en hard!
M'n nieuwe Rotwild fietsjack naar z'n grootje, thermoshirt ook en ook mijn elleboog is stuk en waar die niet stuk is, is ie paarsblauw. broek is nog heel maar knie bepaald niet.
Ben ik bijna thuis gaat een tegemoet komend jochie ineens aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Ik moet uitwijken, natuurlijk precies op een glad stuk en voila... daar lag ik. en hard!
M'n nieuwe Rotwild fietsjack naar z'n grootje, thermoshirt ook en ook mijn elleboog is stuk en waar die niet stuk is, is ie paarsblauw. broek is nog heel maar knie bepaald niet.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Nu wonen wij niet zo ver van elkaar, maar terug toch ook veel regen.de poldertoerist schreef:vanochtend lekker tegen de wind in vanavond met sneeuw terug naar huis.
Ai, enorm balen. Tja, je tegenligger zal e.a. door sneeuw/regen wellicht ook niet goed gezien hebben?Ben ik bijna thuis (..)
en voila... daar lag ik. en hard!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
[quote="Corniel"]
Nu wonen wij niet zo ver van elkaar, maar terug toch ook veel regen.
[/quote]
Ik ben rond 18.00 uur uit Den haag vertrokken. De regen was toen overgegaan in (natte)Sneeuw. Toen ik bijna thuis was viel er nog een losse vlok.
[quote="Corniel"]
Tja, je tegenligger zal e.a. door sneeuw/regen wellicht ook niet goed gezien hebben?
[/quote]
Het is mij eigenlijk een raadsel wat hij wilde doen. De plek waar ik naar moest uitwijken was duidelijk het gladste stuk van de weg, ik denk dus dat hij dat op zijn beurt wilde ontwijken. Ik schat 'm overigens maximaal 12 jaar, dus het kan makkelijk een inschattingsfout geweest zijn. Van mij ook stom om daar toch nog behoorlijk tempo te rijden.
Nu wonen wij niet zo ver van elkaar, maar terug toch ook veel regen.
[/quote]
Ik ben rond 18.00 uur uit Den haag vertrokken. De regen was toen overgegaan in (natte)Sneeuw. Toen ik bijna thuis was viel er nog een losse vlok.
[quote="Corniel"]
Tja, je tegenligger zal e.a. door sneeuw/regen wellicht ook niet goed gezien hebben?
[/quote]
Het is mij eigenlijk een raadsel wat hij wilde doen. De plek waar ik naar moest uitwijken was duidelijk het gladste stuk van de weg, ik denk dus dat hij dat op zijn beurt wilde ontwijken. Ik schat 'm overigens maximaal 12 jaar, dus het kan makkelijk een inschattingsfout geweest zijn. Van mij ook stom om daar toch nog behoorlijk tempo te rijden.
-
- Forum-lid
Vanochtend vol tegen de wind in, droog niet koud, gewoon lekker stoempen.
Vanavond, je raadt het al, vol tegen de wind in, hagel, ijsregen, natte sneeuw, sneeuw.
Dus gewoon wat een Flandrien nodig heeft.
Maar ik was zo blij dat ik thuis was.
Het was gewoon niet meer leuk.
Krijg de spullen ook niet droog tegen morgen, dus morgen gaan we maar eens met de door 1600 cc aangedreven vierwieler.
Marc
Vanavond, je raadt het al, vol tegen de wind in, hagel, ijsregen, natte sneeuw, sneeuw.
Dus gewoon wat een Flandrien nodig heeft.
Maar ik was zo blij dat ik thuis was.
Het was gewoon niet meer leuk.
Krijg de spullen ook niet droog tegen morgen, dus morgen gaan we maar eens met de door 1600 cc aangedreven vierwieler.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ben na 2 km terug gereden.
Onmogelijk te fietsen door de polder. 10 -15 cm sneeuw.
Zag in de verte langs de A 58 heel veel blauwe zwaailichten en ook vele oranje.
Later thuis hoorde ik dat er wel erg veel glijpartijen zijn.
Dus een verstandig besluit. Maandag in de herkansing.
marc
Onmogelijk te fietsen door de polder. 10 -15 cm sneeuw.
Zag in de verte langs de A 58 heel veel blauwe zwaailichten en ook vele oranje.
Later thuis hoorde ik dat er wel erg veel glijpartijen zijn.
Dus een verstandig besluit. Maandag in de herkansing.
marc
Vandaag hoefde ik weliswaar niet werken, maar ik ging toch naar Delft (toernooitje schaken). Aangezien ik 'iets' later vertrok (10:20), en wat extra tijd had in gepland, kon ik nu met een échte camera, en een paar stops ook betere foto's schieten.
Hopelijk spreken ze voor zich:
Schapen tot bijna hun buikje in de sneeuw
Met z'n allen rond het wak
Het Groene (of was het nu het Witte) Hart
Ik moet die kant op
Hopelijk spreken ze voor zich:
Schapen tot bijna hun buikje in de sneeuw
Met z'n allen rond het wak
Het Groene (of was het nu het Witte) Hart
Ik moet die kant op
-
- Forum-lid
Eigenlijk dus niet te doen.
Zit al te twijfelen of ik morgen de auto niet neem. Die moet dinsdag toch voor drie dagen naar het schadeherstel (gelukkig niet mijn fout). Kan dus nog genoeg afzien deze week.
Zit al te twijfelen of ik morgen de auto niet neem. Die moet dinsdag toch voor drie dagen naar het schadeherstel (gelukkig niet mijn fout). Kan dus nog genoeg afzien deze week.
[quote="ferry1982"]mooie rit zo te zien. Was het goed te doen?[/quote]
Jawel, alleen de 'klim' kort na deze foto zorgde dat ik moest afstappen. De sneeuw was zo diep dat ik zittend 'wegslipte'. 's Avonds ging het overigens een stuk beter. Bijna nergens echt dikke lagen sneeuw, en de opgevroren wegdelen waren ook te doen.
Jawel, alleen de 'klim' kort na deze foto zorgde dat ik moest afstappen. De sneeuw was zo diep dat ik zittend 'wegslipte'. 's Avonds ging het overigens een stuk beter. Bijna nergens echt dikke lagen sneeuw, en de opgevroren wegdelen waren ook te doen.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
De weg lag er in zeer wisselende omstandigheden bij. Van goed (heel klein stukje) naar te doen, naar niet te doen. ijs, en opgevroren sporen. Bij Zoetermeer was er gewoon een heel stuk waar helemaal niets aan de weg gedaan was. terwijl even verder er 500 bijna schoon was, het kan dus wel. Gemiddelde snelheid een beschamende 14.7 km/u dat is denk ik ook gelijk mijn langzaamste rit sinds tijden..