Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

intersantos
Forum-lid

intersantos 15 jun 2008 13:39

Wezep: echt geweldig mooi!! Heb niet dit hele topic gevolgt, maar waar heb jij die zwarte Squale kunnen vinden?

rezne
Forum-lid

rezne 15 jun 2008 14:23

Dat is heel erg strak zeg. Het ziet er wel krasgevoelig uit, maar erg gaaf.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

ridleyhater
Forum-lid

ridleyhater 15 jun 2008 15:15

kredo..record...bora..mmmm

tiest
Forum-lid HC

tiest 15 jun 2008 22:22

Sow:O Hoe snel ziet die scott er uit!
[img=http://idata.over-blog.com/0/02/72/10/r ... lasma2.jpg]

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 15 jun 2008 23:34

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 16 jun 2008 00:03

intersantos schreef:Wezep: echt geweldig mooi!! Heb niet dit hele topic gevolgt, maar waar heb jij die zwarte Squale kunnen vinden?

Staan een aantal links in dit topic, maar ik heb hem bij http://www.starbike.com vandaan.
Rezne schreef:Dat is heel erg strak zeg. Het ziet er wel krasgevoelig uit, maar erg gaaf.

Dan kijken we m'n vader nog een keer lief aan :)
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

daveke
Forum-lid

daveke 16 jun 2008 02:22

Als ik Casrans vergelijk tussen de P3C en de Specialized Transition moet geloven zal ook deze Scott weer slecht uit de test gaan komen..
Science of Performance!

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 16 jun 2008 09:48

Nu zoek ik voor die zwarte crank alleen nog een paar zwarte boutjes?
Iemand waar ik deze kan kopen? En kan ik hiervoor aluminium gebruiken of zijn deze niet sterk genoeg? Anders wordt het titanium.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 16 jun 2008 16:10

Waarom zwarte boutjes? Je ziet ze toch niet? :) Je zou kunnen kijken naar bijv. Tiso of Extralite. Volgens mij kun je probleemloos aluminium gebruiken, maar daar hebben anderen meer kijk op denk ik.

Geweldig mooi crankstel zo, wezep! Echt om van te watertanden en iets wat ik zelf ook maar al te graag op mijn fiets zou hebben. Who needs carbon anyway? :p Schroom niet om plaatjes te tonen als het gemonteerd is. Ben trouwens ook benieuwd naar de krasvastheid van de lak..

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 16 jun 2008 16:20

LVGH schreef:Waarom zwarte boutjes? Je ziet ze toch niet? :) Je zou kunnen kijken naar bijv. Tiso of Extralite. Volgens mij kun je probleemloos aluminium gebruiken, maar daar hebben anderen meer kijk op denk ik.

Geweldig mooi crankstel zo, wezep! Echt om van te watertanden en iets wat ik zelf ook maar al te graag op mijn fiets zou hebben. Who needs carbon anyway? :p Schroom niet om plaatjes te tonen als het gemonteerd is. Ben trouwens ook benieuwd naar de krasvastheid van de lak..

Ik zie de boutjes wel :)
Gisteravond de crank gemonteerd, misschien vanavond tijdens de koppeltraining (hardlopen/fietsen) eens uitproberen.
Staat erg goed.
Aangezien ik zowel gebruik maak van speciale triathlonschoenen als Pyro adapters zullen deze cranks qua krassen wel wat de verduren krijgen.
We zullen zien.

chiti
Forum-lid

chiti 16 jun 2008 17:10

Zie jij in dat plaatje enige onderbouwing?

Deze post heeft ook geen onderbouwing, maar ik weet wel da aerodynamica meestal niet zo 'intiutief' is. Wat ik bedoel is dat heel erg aerodynamisch uitziende oplossingen dat soms helemaal niet zijn, Dit is vooral het geval op het vlak van lage snelheids aerodynamica, zoals bij fietsen.
(als je aero oplossingen wil zien kijk maar naar F1, lang niet alles is daar rond en druppelvormig)

Daarnaast beweegt er op de fiets zoveel dat de hele luchtstroom rond zo'n fiets al aardig wordt verstoord. Oftewel dat plaatje is denk ik vooral leuk om de verschillen tussen de fietsen te zien, maar neit om de effectiviteit van de oplossingen te bepalen, dan zul je toch in de windtunnel meoten gaan testen met beide fietsen tegelijk met dezelfde rijder.

Maakt ook niet uit. Ik kijk lekker verder in dit topic, want TT fietsen zien er gewoon tof uit! blijf maar posten die plaatjes.
Smart as a Horse, Hung like Einstein

casran
Forum-lid HC

casran 23 jun 2008 21:44

Al surfend tegengekomen en ik wou het jullie niet onthouden :D

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie