Tijdritfietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
-
- Forum-lid
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 30 mar 2005 21:46
kredo..record...bora..mmmm
Sow:O Hoe snel ziet die scott er uit!
[img=http://idata.over-blog.com/0/02/72/10/r ... lasma2.jpg]
[img=http://idata.over-blog.com/0/02/72/10/r ... lasma2.jpg]
TiesT schreef:Sow:O Hoe snel ziet die scott er uit!
[img=http://idata.over-blog.com/0/02/72/10/r ... lasma2.jpg]
[img=http://idata.over-blog.com/0/02/72/10/r ... lasma1.jpg]
[img=http://idata.over-blog.com/0/02/72/10/r ... lasma3.jpg]
intersantos schreef:Wezep: echt geweldig mooi!! Heb niet dit hele topic gevolgt, maar waar heb jij die zwarte Squale kunnen vinden?
Staan een aantal links in dit topic, maar ik heb hem bij http://www.starbike.com vandaan.
Rezne schreef:Dat is heel erg strak zeg. Het ziet er wel krasgevoelig uit, maar erg gaaf.
Dan kijken we m'n vader nog een keer lief aan
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Nu zoek ik voor die zwarte crank alleen nog een paar zwarte boutjes?
Iemand waar ik deze kan kopen? En kan ik hiervoor aluminium gebruiken of zijn deze niet sterk genoeg? Anders wordt het titanium.
Iemand waar ik deze kan kopen? En kan ik hiervoor aluminium gebruiken of zijn deze niet sterk genoeg? Anders wordt het titanium.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Waarom zwarte boutjes? Je ziet ze toch niet?
Je zou kunnen kijken naar bijv. Tiso of Extralite. Volgens mij kun je probleemloos aluminium gebruiken, maar daar hebben anderen meer kijk op denk ik.
Geweldig mooi crankstel zo, wezep! Echt om van te watertanden en iets wat ik zelf ook maar al te graag op mijn fiets zou hebben. Who needs carbon anyway? :p Schroom niet om plaatjes te tonen als het gemonteerd is. Ben trouwens ook benieuwd naar de krasvastheid van de lak..
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Geweldig mooi crankstel zo, wezep! Echt om van te watertanden en iets wat ik zelf ook maar al te graag op mijn fiets zou hebben. Who needs carbon anyway? :p Schroom niet om plaatjes te tonen als het gemonteerd is. Ben trouwens ook benieuwd naar de krasvastheid van de lak..
LVGH schreef:Waarom zwarte boutjes? Je ziet ze toch niet?Je zou kunnen kijken naar bijv. Tiso of Extralite. Volgens mij kun je probleemloos aluminium gebruiken, maar daar hebben anderen meer kijk op denk ik.
Geweldig mooi crankstel zo, wezep! Echt om van te watertanden en iets wat ik zelf ook maar al te graag op mijn fiets zou hebben. Who needs carbon anyway? :p Schroom niet om plaatjes te tonen als het gemonteerd is. Ben trouwens ook benieuwd naar de krasvastheid van de lak..
Ik zie de boutjes wel
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Gisteravond de crank gemonteerd, misschien vanavond tijdens de koppeltraining (hardlopen/fietsen) eens uitproberen.
Staat erg goed.
Aangezien ik zowel gebruik maak van speciale triathlonschoenen als Pyro adapters zullen deze cranks qua krassen wel wat de verduren krijgen.
We zullen zien.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Zie jij in dat plaatje enige onderbouwing?
Deze post heeft ook geen onderbouwing, maar ik weet wel da aerodynamica meestal niet zo 'intiutief' is. Wat ik bedoel is dat heel erg aerodynamisch uitziende oplossingen dat soms helemaal niet zijn, Dit is vooral het geval op het vlak van lage snelheids aerodynamica, zoals bij fietsen.
(als je aero oplossingen wil zien kijk maar naar F1, lang niet alles is daar rond en druppelvormig)
Daarnaast beweegt er op de fiets zoveel dat de hele luchtstroom rond zo'n fiets al aardig wordt verstoord. Oftewel dat plaatje is denk ik vooral leuk om de verschillen tussen de fietsen te zien, maar neit om de effectiviteit van de oplossingen te bepalen, dan zul je toch in de windtunnel meoten gaan testen met beide fietsen tegelijk met dezelfde rijder.
Maakt ook niet uit. Ik kijk lekker verder in dit topic, want TT fietsen zien er gewoon tof uit! blijf maar posten die plaatjes.
Deze post heeft ook geen onderbouwing, maar ik weet wel da aerodynamica meestal niet zo 'intiutief' is. Wat ik bedoel is dat heel erg aerodynamisch uitziende oplossingen dat soms helemaal niet zijn, Dit is vooral het geval op het vlak van lage snelheids aerodynamica, zoals bij fietsen.
(als je aero oplossingen wil zien kijk maar naar F1, lang niet alles is daar rond en druppelvormig)
Daarnaast beweegt er op de fiets zoveel dat de hele luchtstroom rond zo'n fiets al aardig wordt verstoord. Oftewel dat plaatje is denk ik vooral leuk om de verschillen tussen de fietsen te zien, maar neit om de effectiviteit van de oplossingen te bepalen, dan zul je toch in de windtunnel meoten gaan testen met beide fietsen tegelijk met dezelfde rijder.
Maakt ook niet uit. Ik kijk lekker verder in dit topic, want TT fietsen zien er gewoon tof uit! blijf maar posten die plaatjes.
Smart as a Horse, Hung like Einstein
Al surfend tegengekomen en ik wou het jullie niet onthouden ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Afbeelding](http://img.alibaba.com/photo/11614920/Trek_Time_Trial_Bicycle_Oclv_Carbon_Hc.jpg)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Afbeelding](http://img.alibaba.com/photo/11614920/Trek_Time_Trial_Bicycle_Oclv_Carbon_Hc.jpg)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -