Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Jan Janssen

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 06 mar 2013 20:10

Nope! Er rijden nu twee van die beauty's rond!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

joeywl
Forum-lid

joeywl 06 mar 2013 20:14

Helemaal niet erg. Hoe meer hoe beter. Hoop wel dat ze wat harder fietst dan mij Gerard.

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 06 mar 2013 20:16

Volgens mij ben jij al een beest op de fiets dusz........ik hoop dat eigenlijk niet......

joeywl
Forum-lid

joeywl 06 mar 2013 20:26

Nou.... Ik ben bang dat ik tijdens de classic lekker in het wiel zit :mrgreen:

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 06 mar 2013 20:40

Kom ik wel naast je rijden ;)

joeywl
Forum-lid

joeywl 06 mar 2013 20:50

Hier nog een fototje van maandag, f gestopt in Nootdorp ( ? )

Afbeelding

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 06 mar 2013 21:05

Zo hoort het! De mooiste fiets vooraan!

joeywl
Forum-lid

joeywl 06 mar 2013 21:10

Bij een mooi bordje ;). Begint aardig op een chat room te lijken hier haha.

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 06 mar 2013 21:23

Yep zie nu pas de tekst! Jan Janssenpad strategische plaats! De Forumpolitie zal wel met opmerking komen..........

Harry Jacques
Forum-lid

Harry Jacques 07 mar 2013 21:31

Om te voorkomen dat deze site een 'een-tweetje' of in wielertermen een koppelkoers wordt tussen de heren JanJMagic en Joeyw even een berichtje uit het steeds kouder wordende (helaas!) zwolle. Gisteren was het op mn vrije dag zo heerlijk om de eerste kilometers, maar liefst 20!! en in gewone kleren op mn TDF-je te toeren....Dat smaakt natuurlijk naar meer en daarom even terugkomend op het idee van 2 maanden geleden om in deze buurt een keer met een stel JJfietsers over de Veluwe of door Salland heen te pedaleren. Concreet: wie het leuk vind is van harte welkom om op zaterdag 20 of 27 april, zondag 4 mei, zondag 19 mei. vanaf mijn huis Zwolle) een stuk te gaan fietsen door de omgeving hier. Afhankelijk van tijdstip beginnen en waar iedereen vandaag komt eerst maar even met koffie of stokbroodje beginnen. 1200 uur start moet toch ook voor de westerlingen haalbaar zijn? Qua afstand, en dan houd ik vooral rekening met mn eigen beperkte capaciteiten, denk ik aan zo'n 80 km fietsen. En ik heb ergens gelezen dat ook de familie Janssen wel interesse zou hebben om mee te fietsen...
Ik zal de datum prikken waarop de meesten kunnen/willen. In priveberichten zal ik mn adres geven.
. Lijkt mij erg leuk om al die, soms nieuwe of nieuw gespoten fietsen te zien!!. Kunnen jullie meteen mn oude TDF uit 1988 (staat nog in de schuur) eens uitproberen..... Epo en andere doping mag thuisgelaten worden
Wellicht tot snel!

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 07 mar 2013 22:15

joeywl schreef:Hier nog een fototje van maandag, f gestopt in Nootdorp ( ? )

Afbeelding

Gios!

joeywl
Forum-lid

joeywl 07 mar 2013 23:03

Harry Jacques schreef:Om te voorkomen dat deze site een 'een-tweetje' of in wielertermen een koppelkoers wordt tussen de heren JanJMagic en Joeyw even een berichtje uit het steeds kouder wordende (helaas!) zwolle. Gisteren was het op mn vrije dag zo heerlijk om de eerste kilometers, maar liefst 20!! en in gewone kleren op mn TDF-je te toeren....Dat smaakt natuurlijk naar meer en daarom even terugkomend op het idee van 2 maanden geleden om in deze buurt een keer met een stel JJfietsers over de Veluwe of door Salland heen te pedaleren. Concreet: wie het leuk vind is van harte welkom om op zaterdag 20 of 27 april, zondag 4 mei, zondag 19 mei. vanaf mijn huis Zwolle) een stuk te gaan fietsen door de omgeving hier. Afhankelijk van tijdstip beginnen en waar iedereen vandaag komt eerst maar even met koffie of stokbroodje beginnen. 1200 uur start moet toch ook voor de westerlingen haalbaar zijn? Qua afstand, en dan houd ik vooral rekening met mn eigen beperkte capaciteiten, denk ik aan zo'n 80 km fietsen. En ik heb ergens gelezen dat ook de familie Janssen wel interesse zou hebben om mee te fietsen...
Ik zal de datum prikken waarop de meesten kunnen/willen. In priveberichten zal ik mn adres geven.
. Lijkt mij erg leuk om al die, soms nieuwe of nieuw gespoten fietsen te zien!!. Kunnen jullie meteen mn oude TDF uit 1988 (staat nog in de schuur) eens uitproberen..... Epo en andere doping mag thuisgelaten worden
Wellicht tot snel!

4 Mei is op een zaterdag ;) Dat weekend kan ik niet die zaterdagen wel. Top idee Harry super! Even met Hans overleggen of ik mee kan rijden :mrgreen:

Plaats reactie