Geplaatst: 15 jun 2007 15:25
Ik denk dat het voordeel hem grotendeels zit in het gewicht. Het spreekt voor zich dat je hier grammen mee kan winnen... ik schat zo'n 50 gram.
Thx. Zonder ISP is hij ook handiger. Mijn vader is een pakje kleiner dan mij, maar ik zou hem met een andere zadelpen ook wel even kunnen proberen.
Je laatste vraag is zo dom nog niet. Maar je kan de lagers er gewoon uit halen, dus ik vermoed dat je die ook los kan bestellen (goedkoper dan zo'n volledig BB'tje van Dura-Ace), of er keramische voor kan krijgen bij Enduro bv.
Grootste nadeel is dat je een beperking hebt in crankkeuze. Op de nieuwe Trek Madones zullen enkel Shimano, FSA en Bontrager crankstellen passen. En op deze Addict past geen Dura-Ace SRM!!
(dat laatste zou wel op de Trek Madone kunnen; Leipheimer reed gisteren de Ventoux op met SRM)
havana schreef:Niet alleen een mooie fiets, maar ook mooie foto's.
Ik vind persoonlijk de versie zonder ISP véél fraaier dan met. Wat mij betreft dus een topfiets. Die FSA cranks zullen er zeker niet gek onder staan.
Toch ff een domme vraag stellen: hoe vervang je die lagers indien versleten?
Thx. Zonder ISP is hij ook handiger. Mijn vader is een pakje kleiner dan mij, maar ik zou hem met een andere zadelpen ook wel even kunnen proberen.
Je laatste vraag is zo dom nog niet. Maar je kan de lagers er gewoon uit halen, dus ik vermoed dat je die ook los kan bestellen (goedkoper dan zo'n volledig BB'tje van Dura-Ace), of er keramische voor kan krijgen bij Enduro bv.
Grootste nadeel is dat je een beperking hebt in crankkeuze. Op de nieuwe Trek Madones zullen enkel Shimano, FSA en Bontrager crankstellen passen. En op deze Addict past geen Dura-Ace SRM!!
(dat laatste zou wel op de Trek Madone kunnen; Leipheimer reed gisteren de Ventoux op met SRM)