Retro / oudere fietsen
Mooi fiets.
Wees er zuinig op! die dingen zijn nu al veel waard, en dat gaat binnenkort niet veranderen...
De modepolitie over hoe je fiets er uit moet zien bij foto's is nog wat dingen vergeten: beide ventielen van de wielen bij de grond, geen ventieldopjes, ketting op het grote blad etc etc
Veel fietsplezier!
De modepolitie over hoe je fiets er uit moet zien bij foto's is nog wat dingen vergeten: beide ventielen van de wielen bij de grond, geen ventieldopjes, ketting op het grote blad etc etc
Veel fietsplezier!
Mooie fiets. Vroeger hadden we zijn goedkope broertje (colnago classic, exact hetzelfde verfschema) in huis (fietst mijn zwager nu op)
Zou ik wel in stijl houden, als je er aan kunt komen: mavic helium wielen, of handgespaakt met rode mavic open pro velgen. Stuurnok weer klassiek maken ipv zo'n adapter (of is het al een ahead vork?). En vooral lekker op fietsen.
(Zonda's zijn trouwens heel erg goed)
Zou ik wel in stijl houden, als je er aan kunt komen: mavic helium wielen, of handgespaakt met rode mavic open pro velgen. Stuurnok weer klassiek maken ipv zo'n adapter (of is het al een ahead vork?). En vooral lekker op fietsen.
(Zonda's zijn trouwens heel erg goed)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik denk dat onder jouw fiets een setje Campagnolo Neutron wielen niet zou misstaan, maar die zijn net een slag duurder. Maar Zonda is ook zeker een goede, betrouwbare set.MT043 schreef:Even een vraag, heeft iemand nog een tip voor een set goede wielen voor onder de stalen colnago? Ik dacht zelf aan campagnolo zonda?
Budget tot 400 euro.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof