Werkt hier ook via Chrome.justeltjo schreef:Gister via Chrome upload naar Strava gedaan. Het werkt wel, alleen zijn er geen hartslaggegevens te zien.
Nu nog een atomistische knop om je files naar je pc in een keer te verzenden.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Werkt hier ook via Chrome.justeltjo schreef:Gister via Chrome upload naar Strava gedaan. Het werkt wel, alleen zijn er geen hartslaggegevens te zien.
Was me nog niet opgevallen maar inderdaad geen hartslag gegevens. Denk dat via de knop een GPX bestand wordt geupload ipv een TCX. Zal eenss bij Bryton informeren.justeltjo schreef:Gister via Chrome upload naar Strava gedaan. Het werkt wel, alleen zijn er geen hartslaggegevens te zien.
Wanneer je gaat rijden en je start je Bryton dan wordt elke route opgenomen. Je kunt tijdens het fietsen ervoor kiezen dat je terug naar Start genavigeerd wordt. Dit kan je ook uitproberen als je een paar 100 meter hebt gefietst.justeltjo schreef:Even een klein vraagje, als ik een stuk ga rijden zonder route opgegeven. Dan kan ik uiteraard de rit opnemen. Maar als ik nu "Back" druk, wordt er dan automatisch een Lap aangemaakt? En als ik meerdere keren op de knop heb gedrukt (dus meerdere laps heb aangemaakt) ziet dan Strava dit nog steeds als 1 rit of als meerdere ritten?
Hoop dat iemand het antwoord weet, haha ik durf het niet aan om het op een rit van 60 km te proberen en er dan achter komen dat de opgenomen rit mislukt is!
Zijn er nog meer onder ons die hun zones hebben ingevuld en dat je niet de Zone ziet tijdens het fietsen?justeltjo schreef:Volgens mij geeft de Bryton alleen maar de zones weer n.a.v. Maximale hartslag.
Ik heb de hartslag van de zones via mijn omslagpunt berekend en daarna de percentages doorgerekend naar de maximale hartslag. Dit ziet er dan zo uit:
LTHR
Omslag 172
H---60%---68%---75%
D1-75%---80%---85%
D2-85%---90%---95%
D3-95%---98%---100%
W-> 100%
H---103---117---129
D1-129---138---146
D2-146---155---163
D3-163---169---172
W
MHR
Omslag 190
H---54%---62%---68%
D1-68%---72%---77%
D2-77%---81%---86%
D3-86%---89%---91%
W
H---103---117---129
D1-129---138---146
D2-146---155---163
D3-163---169---172
W
Als je deze waarden dan invult (ik heb het bij allebij gedaan) dan geeft hij het wel goed weer. (Bij mij dan!)
Wel geeft hij het dan weer dat H = zone 1, D1 = zone 2 etc. Als je dus in mijn voorbeeld een hartslag hebt van 155, dan geeft het apparaat aan "3,5". Dus precies in het midden van D2.
Is eigenlijk simpel te maken met excel. Als je het niet snapt kan ik ook de excel file ff mailen.
Als je nu ook even beschrijft wat er precies 'mis' gaat Dan kunnen we uiteraard makkelijker meedenken... Als het gaat om het niet meer zien waar je precies heen moet gooi dan eens je Bryton aan je PC voor een update. Na de update in Brytonbridge krijg je in je ingeladen route pijltjes te zien die je fietsrichting aangeven....amateurke schreef:Vandaag een route ingeladen (zelfgemaakt). Na een km of 5 gaat het mis; op het punt waar de terugroute en de heenroute bij elkaar komen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er meerderen dit probleem hebben maar kan dit niet meer terugvinden. Is dit een bekend probleem?