Ik ga even verder in het doping topic.
Mathieu van der Poel
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
vd Poel in de aanval.., 4 minuten voorsprong (met 28 anderen), met nog een geaccindeert slot van de etappe :p
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Het is nochtans exact de setup van Ineos: Princeton disc achteraan en Aerocoach vooraan (maar dus met remschijven)amclassic-fan schreef: ↑02 jul 2021 11:03Er werd gesuggereerd dat het wielen van Ineos zouden zijn, maar dat ligt niet bepaald voor de hand, gezien Mathieu met schijven rijdt en Ineos niet.timo2.0 schreef: ↑30 jun 2021 15:25 Dat is dit verhaal...
https://wielerrevue.nl/artikel/454048/m ... -van-ineos
.Een wat onduidelijk verhaal of wordt het elders anders c.q. duidelijker beschreven? Ik haal er niet uit dat ze voor 3800 euro zijn geleend, alleen dat dat de winkelwaarde zou zijn? Anderzijds vreemd dat een INEOS-renner z'n wielen mag verkopen dan wel verhuren, of had hij die set zelf gekocht?Klem vertelt aan Het Nieuwsblad dat hij maandagochtend werd gebeld door Roodhooft, met de vraag of er nog een dergelijk setje beschikbaar was. Want waar vind je een setje van deze wielen, die €3.800 per set kosten? "Canyon wilde namelijk dat Mathieu ook na de tijdrit nog de klassementsleider is", vertelt Klem. "Een extra complicatie is dat deze tijdritwielen nog niet op de Nederlandse markt leverbaar zijn. Uiteindelijk vond ik een paar ongebruikte wielen bij Cameron Wurf, een renner van INEOS die in Andorra woont. Wie het heeft betaald, weet ik niet. Het bedrag werd voldaan per creditcard.
De tour met Preud'homme waren wel blij met Mathieu, Dat de renners die van plan waren drie weken te koersen minder blij met hem waren, kan ik mij wel voorstellen. Het is toch een soort competitievervalsing.
Wat een onzin. Alsof VDP niet dezelfde rijstijl zou hebben als hij 3 weken bleef.Iedereen staat op de banken vanwege zijn spectaculaire manier van koersen, maar als je alles kunt geven omdat je toch weet dat je er na een week uitstapt
Voor de rest staat de 15e in het klassement op een half uur omdat iedereen minuten pakt en zijn ritjes uitpikt. Je kan dat jammer vinden maar dat hoort er nu eenmaal bij anno 2021.