Ja, zo reageert elke Chinarello verkoper/oplichter tot nu toe altijd. Daar kan je de klok op gelijk zetten.Jaap Telder schreef: ↑19 mar 2021 12:02 Edit Edwin: Ik heb dit bericht even verwijderd. De Marktplaats adverteerder mailde mij hierover. Hij heeft de advertentie verwijderd en geeft aan niet geweten te hebben dat de fiets geen echte Pina is. Hij zou dan zelf ook opgelicht zijn.
Een Pinarello fan/(ver)koper weet donders goed wat hij koopt/verkoopt,
Alleen de Chinarello-oplichter weet zogenaamd (expres) niet dat het een nepper is, want hij heeft hem immers altijd "van iemand anders gekocht"... zodat hij hoegenaamd geen blaam treft, het bekende "trucje", 10 van de 10 keer.
Bovendien is het aankoopbewijs, garantiecertificaat etc. vrijwel altijd voorhanden bij een echte Pinarello.
Verkoper vertelde mij echter heel wat anders!
Hij zei dat hij de fiets door een erkende Pinarellodealer heeft laten keuren op echtheid en dat die zei dat hij echt was, een grote leugen uiteraard., want: verkeerde letterype, verkeerde (nep) carbonstructuur, veel en veel verkeerde details. Ik heb de screenshot hiervan. Nadat ik contact had gezocht en zei dat hij een oplichter was heeft hij gelijk zijn advertentie verwijderd omdat hij door de mand viel...
Edwin, je hebt je gewoon laten misleiden door de oplichter... en die is je natuurlijk zeer dankbaar.