Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
-
- Forum-lid
Hallo vraagje!
Ik heb een wahoo tickr en vroeg me af hoe ik mij hartslag kan aflezen op mijn wahoo elmnt bolt als ik de navigatiekaart gebruik. Zie nu alleen rechtsboven mijn snelheid. Kan ik linksboven bijvoorbeeld mijn hartslag instellen??
Ik heb een wahoo tickr en vroeg me af hoe ik mij hartslag kan aflezen op mijn wahoo elmnt bolt als ik de navigatiekaart gebruik. Zie nu alleen rechtsboven mijn snelheid. Kan ik linksboven bijvoorbeeld mijn hartslag instellen??
Ik weet dat er in het topic op pagina 50 al eerder over gesproken is maar niet echt een concreet antwoord of oplossing.
Ik reed altijd met mijn smartphone op het stuur en zette dan strava op record. Bij woon werk eigenlijk altijd 7 km enkele reis.
Nu ik sinds een week de wahoo heb is dat ineens 100 tot 200 meter meer geworden.
Vandaag de wahoo en de smartphone tegelijk gebruikt. Op de smartphone 7.0 km met een gemiddelde van 33.8 km/u.
Op de wahoo 7.2 km bij 34.5 km/u
Waar komt dit grote verschil vandaan en welke is het meest betrouwbaar?
Ik heb een wahoo bundel met de snelheid sensor op het voorwiel. Ingesteld op de juiste bandenmaat.
Ik reed altijd met mijn smartphone op het stuur en zette dan strava op record. Bij woon werk eigenlijk altijd 7 km enkele reis.
Nu ik sinds een week de wahoo heb is dat ineens 100 tot 200 meter meer geworden.
Vandaag de wahoo en de smartphone tegelijk gebruikt. Op de smartphone 7.0 km met een gemiddelde van 33.8 km/u.
Ik heb een wahoo bundel met de snelheid sensor op het voorwiel. Ingesteld op de juiste bandenmaat.
Met je smartphone werk je met GPS en nu met de snelheidssensor met de jouw ingestelde bandmaat.Mitchel schreef: ↑02 aug 2018 22:10 Ik weet dat er in het topic op pagina 50 al eerder over gesproken is maar niet echt een concreet antwoord of oplossing.
Ik dacht dat je de snelheidssensor niet hoeft in te stellen op een bandmaat, die wisselt nogal door de druk en slijtage, de bolt berekend automatisch voor jouw de juiste bandmaat.
Just checking: als je alleen maar de kaart in beeld hebt kun je instellen dat ie niet mee draait met de rijrichting en dat het noorden dus altijd boven in beeld staat.
Het klopt toch dat dit bij het volgen van een track/route is het niet mogelijk is?
Zo ja: feature request!
Van een kaart die meedraait word je aanzienlijk dommer namelijk, omdat je totaal niet meer kunt zien waar je bent, het enige wat je doet is achter dat lijntje aanrijden
Het klopt toch dat dit bij het volgen van een track/route is het niet mogelijk is?
Zo ja: feature request!
Van een kaart die meedraait word je aanzienlijk dommer namelijk, omdat je totaal niet meer kunt zien waar je bent, het enige wat je doet is achter dat lijntje aanrijden
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Ik heb het idee dat mijn bolt de laatste weken iets te enthousiast is met de hoogte meters. Op een 70km rit in Noord-Holland maakt hij zo maar 160hm... Dit is na 17 Juli gebeurt. Ik zie dit verschijnsel bij meer gebruikers. Als ik de huidige hoogte bekijk begin ik al op -21 meter. Meer mensen hier last van? Lijkt er op dat de hoogte berekening i. Feet gebeurt ipv meters...
Ferry
Nog een tip. Maak routes in plotaroute, sla ze op op je pc. Open ride with GPS, upload en ze worden zo op je app en de bolt gezet.
Ferry
Nog een tip. Maak routes in plotaroute, sla ze op op je pc. Open ride with GPS, upload en ze worden zo op je app en de bolt gezet.
Ja, ze hebben mij een log laten maken terwijl ik de fout reproduceerde (middels de "send logs" functie die support remote kan aanzetten per device). En die log ligt nu bij de developers.
Ze zijn het probleem dus aan het onderzoeken. Volgens mij komt het toch vrij veel voor sinds de laatste update.
Elemnt Bolt logs (in de Companion 5 keer tikken rechts van de foto in je profiel en dan is 'email support' één van de opties)Kluus schreef: ↑03 aug 2018 10:50Ja, ze hebben mij een log laten maken terwijl ik de fout reproduceerde (middels de "send logs" functie die support remote kan aanzetten per device). En die log ligt nu bij de developers.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Nice, die kende ik nog niet. Maar goed, nu hebben ze iets aangezet waardoor ik "Send Logs" als optie in het hoofdmenu van mijn Bolt zelf heb gekregen.