Een bierfiets!rikkert schreef: ↑30 jan 2019 12:57Ow, wacht effe, ik heppum. Fons heeft inderdaad een eigen frame ontwikkeld. Dat jullie dat nou ook niet eerder hebben gezien. Want naast een tandem heb ik nog nooit een fiets met meerdere trapassen gezien. Jemig, dat ik daar 102 pagina's ellende voor nodig had zegDat vereist een frame waarbij de bottom bracket, het centrale punt waaraan de trapassen zitten, naar onder en naar voren wordt verplaatst om het gewicht optimaal over beide wielen te verdelen. "
Fons bikes
Ah, dus een fons is een bierfiets voor vrouwen. Het raadsel begint zich langzaam op te lossen. Nog 102 pagina's erbij en dan zijn we bij de oplossing...Kluus schreef: ↑30 jan 2019 13:34Een bierfiets!rikkert schreef: ↑30 jan 2019 12:57Ow, wacht effe, ik heppum. Fons heeft inderdaad een eigen frame ontwikkeld. Dat jullie dat nou ook niet eerder hebben gezien. Want naast een tandem heb ik nog nooit een fiets met meerdere trapassen gezien. Jemig, dat ik daar 102 pagina's ellende voor nodig had zegDat vereist een frame waarbij de bottom bracket, het centrale punt waaraan de trapassen zitten, naar onder en naar voren wordt verplaatst om het gewicht optimaal over beide wielen te verdelen. "
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Klopt, maar dan speciaal aangepast naar de bijzondere behoeften van de vrouw waardoor er alleen Canei geschonken wordt.
(Zo, en nu ben ik weer even klaar met dit topic )
(Zo, en nu ben ik weer even klaar met dit topic )
Laatst gewijzigd door Kluus op 30 jan 2019 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Nee, we hebben wel gekeken naar een mogelijke samenwerking en deze getest, maar ik zie influencerschap niet zitten. In de toekomst wil ik wellicht nog wel een keer iets met ze doen, maar dan op een ander vlak.
We hebben met ons team ook gekeken naar wat we willen uitdragen en we rijden allemaal op verschillende fietsen. Astrid heeft een Trek, Kirsten een Bianchi, ik overweeg een Fons, maar zou stiekem ook wel gewoon mijn oude stalen fiets heel mooi op willen bouwen en onder onze vaste bloggers zitten Cube en Specialized rijders. En dat is eigenlijk precies zoals het hoort te zijn. Dat vrouwen (mannen ook natuurlijk) die fiets zoeken waar ze zelf verliefd op worden.
Dus komt er begin volgende maand een artikel over een Cube die Astrid een tijdje geleend heeft en gaan we op een Specialized fietsen voor een artikel over waar je op moet letten als je een fiets gaat kopen.
En dat is ook wel hoe ik het wil doen. Ik vind het te gek dat we zo nu en dan op de mooiste fietsen mogen rijden. Om die reden ben ik een eerdere deal met een fietsmerk ook niet aangegaan. Terwijl er een enorm geldbedrag tegen over stond, maar het benauwde me dat ik dan een site zou hebben die dan nog maar over 1 merk schrijft.
Ik ben nu aan het werk aan een artikel van een vrouw die een te grote fiets reed en na een meting op zoek ging naar een andere. Ze heeft meerdere merken waaronder Fons getest en het is een Trek geworden. Dat artikel gaat over alles wat ze heeft ervaren tijdens het reizen van die fiets, die uiteindelijk een ander model is geworden dan de Trek die op haar lijstje stond. En dat soort stukke kan je niet schrijven als je je aan 1 merk bindt.
Dat kán geïnterpreteerd worden als een sneer richting iemand die zich op dit monent niet kan verdedigen.superrose@work schreef: ↑30 jan 2019 09:52In het geval van het artikel van Janneke is assembleren in jullie ogen zelfs goede onderzoeksjournalistiek.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Fietsvrouw???superrose@work schreef: ↑30 jan 2019 13:25Een stukje van een fietsvrouw over haar ervaring met een fiets.
Een reclamestukje van een vrouw over een fiets.
Mogelijk dat je nog geen Fons hebt gekregen maar daar gaat na je verdediging van Fons in dit topic voor jou hopelijk verandering in komen.
En dan hoop ik voor jou dat Fons je reclamestukje gelezen heeft en het een zwarte met gouden letters en waar de binnenbanden perfect zijn afgesteld op de buitenbanden zal worden.
Jij weet best waar ik dat gelezen heb want ik ga de link hier niet geven.
PS: Niet vergeten om je naam te vernoemen als je de fiets gaat afhalen, dan kan je jezelf ook een truitje geven.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Je gaat me toch vertellen dat je denkt dat ik lieg over mijn geslacht? Is een ander deel van het forum hoor....Lcsmet schreef: ↑30 jan 2019 13:51Fietsvrouw???superrose@work schreef: ↑30 jan 2019 13:25Een stukje van een fietsvrouw over haar ervaring met een fiets.
Dus een fons is een Canei-fiets voor vrouwen. Zie je wel, als je gewoon helder na blijft denken en de rust bewaart, kom je vanzelf wel ergens uit
Laatst gewijzigd door rikkert op 30 jan 2019 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Hoezo kan zij zich niet verdedigen?senior schreef: ↑30 jan 2019 13:50Dat kán geïnterpreteerd worden als een sneer richting iemand die zich op dit monent niet kan verdedigen.superrose@work schreef: ↑30 jan 2019 09:52In het geval van het artikel van Janneke is assembleren in jullie ogen zelfs goede onderzoeksjournalistiek.
Als het om die test op haar site gaat, dan is dat totaal niet relevant. Rose komt namelijk aldoor met de drogreden dat ze geen zakelijke banden heeft, want dan kunnen we haar aanklagen bij de reclame code commissie. En dat is weer zo'n halve waarheid die we ook de hele tijd bij Jos zijn, iets insinueren en als het puntje dan bij het paaltje komt, blijkt het toch net anders te zijn.
Als je een test plaatst, dan moet het voor de lezer duidelijk zijn wat in het kader van die test jouw verhouding met de leverancier is. In dit geval heeft Fons aan Rose gevraagd om de fiets te testen:
https://stoerevrouwensporten.nl/sport/v ... ons-bikes/Totdat Jos me twee jaar geleden over zijn nieuwe merk Fons Bikes vertelde en hij me deze zomer vroeg er een fiets van Fons Bikes met de elektronische groep van Shimano te testen voor de lezers van mijn site. Die test is gedaan, op de fiets heb ik gereden, maar de review over Fons Bikes staat nog niet online. Om de simpele reden dat ik dat nauwelijks meer durfde.
En ja, dit mag ik gewoon plaatsen en het is geen schending van het copyright. Bovenstaande valt onder citaatrecht, dus daar hoeft Rose bij Edwin niet over te gaan klagen.
Los van deze test mag Fons gewoon op haar site adverteren, mag hij haar op de loonlijst zetten, mag hij haar inhuren als zijn persoonlijke ridder op het witte paard om hem op een andere site verdedigen, mag hij haar gratis fietsen geven, spulletjes geven om onder haar lezers te verloten of haar betalen voor elke fiets die via haar aangeschaft wordt. Zolang ze maar in haar artikel duidelijk heeft gemaakt onder welk kader die test uitgevoerd is. Gezien de door mij geplaatste quote is dat duidelijk en de rest over geen zakelijke relatie mogen hebben is niks meer dan een rookgordijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Klopt, dit mag wel, omdat je citaat een bepaald percentage van het stuk is en niet het volledige stuk. Daar zijn regels, wetten en rechten voor en ik zou gek zijn als ik daar geen gebruik van maakt toch?Karl66 schreef: ↑30 jan 2019 13:59
https://stoerevrouwensporten.nl/sport/v ... ons-bikes/
En ja, dit mag ik gewoon plaatsen en het is geen schending van het copyright. Bovenstaande valt onder citaatrecht, dus daar hoeft Rose bij Edwin niet over te gaan klagen.
Laatst gewijzigd door superrose@work op 30 jan 2019 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.