Canyon
- alliance_0
- Forum-lid
Het zijn inderdaad alle twee racefietsen.
Bedankt voor de tip! Heb gelijk een mailtje gestuurd of dit nog kan bij mijn order.Stijngruyaert schreef:Klein detail voor de mensen die in Oktober nog een Canyon bestellen, als je de code #bikemotion2015 toevoegt bij de bestelling sturen ze 2 bidonhouders met 2 bidonnen mee
Ook bij mijn Endurace CF had ik een probleem met het balhoofd. Hier zat direct al speling op af-fabriek. Uiteindelijk na een aantal keer klooien zelf de handel wel goed afgesteld gekregen maar het is op de een of andere manier een verre van optimaal systeem.apollo schreef:Ik heb een collega die hetzelfde probleem gehad heeft met zijn Endurace.fabianfondriest schreef:Aeroad rijders.... Hebben jullie ook snel speling op balhoofd? Mijn fiets is vorige week naar Eindhoven geweest voor service, ik voel nu echter alweer speling. Hoe kan je dit zelf verhelpen, ik heb een aero/cockpit stuur erop zitten. Op de service trouwens niets aan te merken. Woensdag ochtend opgehaald door ups, vrijdag eind ochtend retour.
In het service-center kregen ze het ook niet goed afgeregeld. Bleek dat de vork niet goed paste in het frame. Hij heeft toen enkele weken moeten wachten op een nieuwe vork.
Nu is het probleem volledig opgelost.
Mooi zo , de welke heb je juist besteld ?Patrickvanv schreef: Klopt, ben vanmorgen in koblenz bij de showroom van canyon geweest,
Ik heb daar een testrit gemaakt en vervolgens de canyon aeroad besteld,
........
En nu maar wachten, levering staat voor eind november gepland maar ik ga daar maar niet te veel van uit als ik alle berichten zo lees
Sworks Venge
Vanmorgen keurig een mailtje terug met dat dit (gratis) wordt toegevoegd aan mijn order.obbe schreef:Bedankt voor de tip! Heb gelijk een mailtje gestuurd of dit nog kan bij mijn order.Stijngruyaert schreef:Klein detail voor de mensen die in Oktober nog een Canyon bestellen, als je de code #bikemotion2015 toevoegt bij de bestelling sturen ze 2 bidonhouders met 2 bidonnen mee
-
- Forum-lid
De canyon aeroad cf slx 9.0 sl in glow redbrekson schreef:
Mooi zo , de welke heb je juist besteld ?
-
- Forum-lid
Toevallig iemand die de Canyon bike bag van 50 euro heeft en er ervaringen over kwijt kan ?
Idem, van mij waren ze iets minder enthousiast, ik wacht nog op bevestigingobbe schreef:Vanmorgen keurig een mailtje terug met dat dit (gratis) wordt toegevoegd aan mijn order.obbe schreef:Bedankt voor de tip! Heb gelijk een mailtje gestuurd of dit nog kan bij mijn order.Stijngruyaert schreef:Klein detail voor de mensen die in Oktober nog een Canyon bestellen, als je de code #bikemotion2015 toevoegt bij de bestelling sturen ze 2 bidonhouders met 2 bidonnen mee
-
- Forum-lid
Ik heb afgelopen zaterdag in koblenz samen met een medewerker dan die aeroad bestelt
Daar hoor je dan vervolgens per mail een bevestiging van te krijgen,
Helaas heb ik die nog steeds niet gehad
Iemand enig idee of het normaal is dat dat lang duurt?
Niet normaal, wel de praktijk bij CanyonPatrickvanv schreef:Ik heb afgelopen zaterdag in koblenz samen met een medewerker dan die aeroad bestelt