Cervélo
Volgens mij heeft Vos ze nog gewoon voor schappelijke prijzenfizik schreef:Die S1 is gaaf! Als ik nog eens zo'n framepje tegenkom in maatje 54...
@danoontje: allebei een 56, maar de geometrie is wel wat afwijkend. Balhoofdbuis van R5 is stukkie hoger.
Na lle lofzang over de S1 laat ik jullie natuurlijk de mijne uit 2009 graag zien. Eind vorig jaar een SRAM Red groep op de kop getikt om de Ultegra SL te vervangen.
Inmiddels is er ook een setje 60mm carbon clinchers onderweg nadat ik mijn 85mm tubewielen heb verkocht.
Inmiddels is er ook een setje 60mm carbon clinchers onderweg nadat ik mijn 85mm tubewielen heb verkocht.
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
-
- Forum-lid HC
Waarom niet gewoon op je stuurpen? Vind t zo niet echt mooi eigenlijk, word een beetje lomp.
@japiecarbon op deze manier is deze veel makkelijker te bedienen als je geregeld moet stoppen voor kruispunten of andere (onverwachte) hindernissen. Natuurlijk zit er een auto pauze functie op, maar dit beinvloed toch je gemiddelde snelheid omdat die te traag reageert.
@av017 zou je nog een foto van de voorkant willen plaatsen?
doe ik morgen, trouwens, als je ziet bij een S2 hoe die kabels in de weg lopen vanboven op je stuurpen begrijp je het ook mss wel dat ik hem liever ergens anders plaats, deze houder wordt trouwens met de bouten van je stuurpen bevestigd en hangt dan ook muurvast, geen trillingenFocus schreef:@japiecarbon op deze manier is deze veel makkelijker te bedienen als je geregeld moet stoppen voor kruispunten of andere (onverwachte) hindernissen. Natuurlijk zit er een auto pauze functie op, maar dit beinvloed toch je gemiddelde snelheid omdat die te traag reageert.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
't is maar waar je je druk om wilt maken... Stel je voor daalt je gemiddelde 3 tiende km/h.Focus schreef:@japiecarbon op deze manier is deze veel makkelijker te bedienen als je geregeld moet stoppen voor kruispunten of andere (onverwachte) hindernissen. Natuurlijk zit er een auto pauze functie op, maar dit beinvloed toch je gemiddelde snelheid omdat die te traag reageert.
Deze manier van computer bevestigen is nogal riskant, omdat je de klemming van de stuurpen behoorlijk verminderd. Als je de houder aan de onderkant klem draait betekend dat de face plate het stuur niet meer goed omsluit aan de onderkant.