Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Stijngruyaert
Forum-lid

Stijngruyaert 27 okt 2015 20:22

bw75 schreef:
Patrickvanv schreef: Daar hoor je dan vervolgens per mail een bevestiging van te krijgen,
Helaas heb ik die nog steeds niet gehad
Bel ze morgen even, het komt vast goed :)
Volgens mij weten ze daar momenteel niet wat ze mee maken :D :D Ik zaterdag besteld en verder ook nog niets gehoord

Patrickvanv
Forum-lid

Patrickvanv 28 okt 2015 13:05

bw75 schreef:
Patrickvanv schreef: Daar hoor je dan vervolgens per mail een bevestiging van te krijgen,
Helaas heb ik die nog steeds niet gehad
Bel ze morgen even, het komt vast goed :)
Heb canyon zojuist even gebeld en ze konden geen order vinden op mijn naam ... Zucht
Dus telefonisch een nieuwe order geplaatst.
Bellen ze 10 minuten later terug dat er wel een order op mijn e-mailadres staat maar onder een verkeerde naam, spraakverwarring bij de oosterburen waarschijnlijk

Al met al loopt het voorspoedig :roll:

tomtom
Forum-lid

tomtom 28 okt 2015 19:51

Kunnen jullie wat anders doen dan mekkeren over besteltijden en de opvolging daarvan? Misschien zinniger en leuker om over hun fantastische producten te praten en/of je fiets te laten zien!
Aeroad
Grail
Ultimate

fabianfondriest
Forum-lid

fabianfondriest 28 okt 2015 20:42

Levertijden zal een issue blijven helaas, canyon is blijkbaar een gewild merk. Bij lokale fietswinkels is dit soms niet anders. Laatst fiets voor service naar Eindhoven gegaan via ups, na 2 dagen was de canyon weer retour. Bij technische vragen zeer snelle respons en uitleg en zoeken naar oplossing. Mijn canyon werd ook verlaat geleverd, dat is snel vergeten. Met sommige lokale fietsenmakers heb ik ook slechte ervaringen qua support, wachttijden en kosten. Ik zou zo weer een canyon bestellen, zonder twijfel!

fabianfondriest
Forum-lid

fabianfondriest 28 okt 2015 20:44

Afbeelding

janfenneman
Forum-lid

janfenneman 29 okt 2015 00:30

Hallo ik zal me even kort voorstellen ik ben Jan en 22 jaar oud.
Ik ben van plan om aankomend seizoen een nieuwe racefiets te kopen en heb mijn oog laten vallen op de canyon AEROAD CF SLX 7.0 DI2. mijn vraag is hoe zit het met de maten van deze fiets? ik wil namelijk diep zitten en zo weinig mogelijk spacers gebruiken om de fiets zo strak mogelijk te houden. de fiets zal worden gebruikt voor wedstrijden en uitdagende toertochten. mijn maten zijn:

arm lengte: 69,6 cm
romp lengte: 59 cm
bovenbeen lengte: 61,7
binnenbeen lengte: 90,6 cm
lengte: 182 cm
schouderbreedte: 40 cm

Ik ben sowieso van plan om we weer goed op de fiets te laten zetten door een professionele bike fitter, zoals ik altijd doe..maar ik was nieuwsgierig hoe jullie er over denken, vandaar deze vraag:)

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 29 okt 2015 00:38

ik zou de geometrietabel van de Aeroad eens naast die van je huidige fiets leggen (mits dat de juiste maat is)

MarkVeenstra
Forum-lid HC

Gebruikersavatar MarkVeenstra 29 okt 2015 08:41

Wat Monsieurpinot zegt.
En als je je al eens goed op een fiets hebt laten zetten, dan hoef je met je nieuwe fiets toch alleen maar je afstelling gelijk te maken? Heb je niet weer een bike fitter voor nodig.

Het kan natuurlijk dat je nu prima zit, maar het idee hebt dat een cm. dieper ook wel zou kunnen, of iets korter/langer. Dat kan je dan meenemen als je de geometrie tabellen vergelijkt. Over het algemeen kan je in ieder geval stellen dat de Aeroad een echte racer is, dus niet te grote balhoofd en dus van nature een diepe zit kan geven.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

millen
Forum-lid

millen 29 okt 2015 08:53

+1
tomtom schreef:Kunnen jullie wat anders doen dan mekkeren over besteltijden en de opvolging daarvan? Misschien zinniger en leuker om over hun fantastische producten te praten en/of je fiets te laten zien!

evers
Forum-lid

evers 29 okt 2015 10:29

En wat als je je Canyon wel wil showen, maar het niet gaat omdat je fiets maar niet wordt geleverd en ze ook niet aan kunnen geven wanneer dat wel wordt gedaan? Hier nog zo'n geval namelijk :-)

#orderkwijt #Geenfactuursturen #Nietleveren #nietwetenwanneerteleveren
Train ze!

RuudRuud
Forum-lid

RuudRuud 29 okt 2015 11:22

Zo te horen wordt mijn Aeroad SLX in maatje XL geld waard... ;)

Levering per direct!

nlbrandy
Forum-lid

nlbrandy 29 okt 2015 12:33

tomtom schreef:Kunnen jullie wat anders doen dan mekkeren over besteltijden en de opvolging daarvan? Misschien zinniger en leuker om over hun fantastische producten te praten en/of je fiets te laten zien!
Ik wil ook graag mijn fiets showen, kom alleen niet verder dan een screenshot van de website daar ik al ruim 2 maanden aan het wachten ben :roll:

De manier waarop ze met vragen, klachten etc omgaan is ronduit schofterig te noemen.
#eenkeerennooitweer

Plaats reactie