Cervélo
-
- Forum-lid
Haha, oke! Puike fiets trouwens:)
Nieuwe wielen: zipp 404 firecrest carbon clinchers
-
- Forum-lid HC
fraai!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
@ace, wat is ie mooi! Wat vind je van de R5 tov de R3SL?
Thanks, ben zelf ook zeer tevreden met het resultaat! Zou alleen voor het mooie nog wel een stuurpen met donkere streep uit LTD-serie willen, maar laat het maar eens zo.
De vergelijking vind ik lastig. Heb het gevoel dat deze nog wat strakker en stijver is, maar dat kan tussen de oren zitten. Allebei topframes en ik denk niet dat voor ons stervelingen de verschillen zo duidelijk merkbaar zijn.
De vergelijking vind ik lastig. Heb het gevoel dat deze nog wat strakker en stijver is, maar dat kan tussen de oren zitten. Allebei topframes en ik denk niet dat voor ons stervelingen de verschillen zo duidelijk merkbaar zijn.
-
- Forum-lid
Even een update van mijn fiets; Rode hoods gaan nog zwart worden en ja de voorvork moet ook nog worden afgezaagd
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Mooi! Welk crankstel gebruik je?
-
- Forum-lid
Dankje, ik gebruik een SRM FSA Gossamer
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Mooie bak!tomkolkman schreef:Dankje, ik gebruik een SRM FSA Gossamer
Wat voor stuur is dat? Als ik het vergelijk met mijn stuur eindigt de beugel een stuk minder horizontaal.
Zou je dat niet mooier vinden? Of vind je dit fijner fietsen?
-
- Forum-lid
Dankje, stuurtje is een Syntace Racelite 2Mr_T schreef:Mooie bak!tomkolkman schreef:Dankje, ik gebruik een SRM FSA Gossamer
Wat voor stuur is dat? Als ik het vergelijk met mijn stuur eindigt de beugel een stuk minder horizontaal.
Zou je dat niet mooier vinden? Of vind je dit fijner fietsen?
Klopt wat je inderdaad zegt over het stuur, ik zou de shifters wat hoger kunnen plaatsen en zo het stuur wat meer kantelen. Komt het uiteinde van het stuur inderdaad wat horizontaler te staan. Stuur heb ik echter van een andere fiets overgezet waarbij de shifters deze positie hadden en heb ze zo laten staan. Ik merk nog niet echt een lichamelijk probleem of dergelijk dus laat ik het maar zo. Mijn Cube, heeft het uiteinde van het stuur een stuk horizontaler staan en op beide kan ik eigenlijk evengoed zitten. Zo heel vaak zit ik ook niet in de beugels
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Lijkt me zeer sterk, de P5 is net uit, en is net voor het eerst in de profploeg gebruikt 2 dagen geleden in de giro....giant1993 schreef:cervelo komt schijnbaar nieuwe tt fiets uit meer info?
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3