Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

rhino7
Forum-lid

Gebruikersavatar rhino7 18 mar 2016 17:56

Goeie kans dat het paasontbijt volgende week in de achtertuin kan worden verorberd. De temperatuur kan zomaar oplopen tot 15 graden, en dat met een heerlijk voorjaarszonnetje erbij.

Volgens NH-weerman Jan Visser is de kans groot dat de tuintafel kan worden gedekt voor Pasen. "De zaterdag ervoor begint het mooier te worden", aldus Visser. "In het binnenland schommelt de temperatuur rond de 15 graden. Dat gaat meestal gepaard met lekker weer. Ik ben hoopvol gestemd.

Ik ben voor ;)
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 18 mar 2016 18:00

Pas op, pas op; de modellen zijn het helemaal nog niet eens. Kleine verschuiving van de bepalende kernen er je moet blij zijn met 10gr.
Less is bore

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 18 mar 2016 19:31

Deze week zou het ook droog zijn maar ik ben toch twee keer nat op het werk aangekomen. ;)

i-mac

i-mac 19 mar 2016 10:58

Ik begin toch ook stilaan te verlangen naar ietsje warmere temperaturen. Die noordoostenwind gaat door merg en been.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 19 mar 2016 11:37

Wat denk je van mij? Hier in Venlo is het vandaag grijs en maar 6 graden. De Venloop is ook al begonnen voor de wandelaars van de 40 en 25 km.

Morgen zijn de hardlopers aan de beurt. Maar dan is het weer precies zo als vandaag.
Ghost Nivolet 6LC

dario
Forum-lid

dario 23 mar 2016 10:16

Voorjaarsweer of niet: vandaag heb ik dringend nood aan een therapeutisch fietstochtje, na een behoorlijk stresserende dag, gisteren in Brussel...
('een nieuwe lente, een nieuw geluid' klinkt dit jaar als explosies en loeiende sirenes) :(
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

kobro
Forum-lid

Gebruikersavatar kobro 28 mar 2016 13:03

Mijn mazzel komt het voorjaar er aan moet je geopereerd worden
Carpale tunnel Syndroom dus mijn voorjaar is in duigen gelopen
Geen 11 stedentocht en geen Limburgs mooiste
Stelvio experience opgezegd
Nu hopen dat ik eind july weer een beetje kan fietsen ik wil begin september wel in de Toscane fietsen
En dan heb ik augustus toch wat nodig om nog een beetje kilometers in de benen te krijgen
Hoop over een paar weken dan wel wat op de tacx te kunnen doen met 1 hand dan
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 28 mar 2016 21:50

De tacx is nog aardig kut als je je pols niet kunt gebruiken. Toen mijn pols in de kreukels lag ging ik naar het fitnesscentrum om op een hometrainer te fietsen. Dat is ook niet alles maar 6 maanden niks doen (in mijn geval dan) al helemaal niet. Je zit dan in ieder geval wat meer rechtop.

Misschien is het ook een optie om een stadsfiets op de tacx te zetten...
Campagnolo Ultra Dork

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 28 mar 2016 22:02

Vervelend voor je. Beterschap in ieder geval.

Misschien helpt het als je een opzetstuur op je fiets monteert als je gaat "tacxen".

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 28 mar 2016 22:10

Ik heb eind oktober bij een onbeduidend schuivertje m'n sleutelbeen gebroken en het was puur toeval dat ik van de zomer tegen een verwaarloosde Tomahawk spinningbike was aangelopen voor 25€, wel uren aan opknapwerk eraan.
Op dat loodzware stabiele ding kan je met diverse blessures nog prima de conditie bijhouden, een tabletje op het stuur , ventilator van de kringloopwinkel erbij en trappen maar D1/D2.
Zo rond 1 december kon ik weer buiten fietsen en 1 van de eerste ritjes reed ik een gemiddelde van ruim 30 met winterjack aan, nooit eerder in de winter gedaan.
Het is vrij vervelend, mar bij mij duidelijk effectief.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 29 mar 2016 17:04

Ernie C. schreef:De tacx is nog aardig kut als je je pols niet kunt gebruiken. Toen mijn pols in de kreukels lag ging ik naar het fitnesscentrum om op een hometrainer te fietsen. Dat is ook niet alles maar 6 maanden niks doen (in mijn geval dan) al helemaal niet. Je zit dan in ieder geval wat meer rechtop.

Misschien is het ook een optie om een stadsfiets op de tacx te zetten...
Maar zijn ze bij de sportschool wel blij met iemand die uren lang op een hometrainer gaat zitten? Je komt dan niet voor een kwartiertje he? Of hebben ze zoveel van die fietsen daar dat het niet uit maakt?
Veni. Vidi. Fietsie.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 29 mar 2016 17:13

We hebben hier in het dorp 2 sportscholen en in totaal 8 bejaarde klanten. Die zagen mij dus graag komen.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie