Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

stefan
Forum-lid

stefan 28 nov 2011 22:05

Hij maakte zichzelf anders wel behoorlijk belachelijk met zijn ongeïnteresseerde houding. Alleen al het begin van de uitzending waar hij wat door een magazine zit te bladeren. Hij wist heel goed op dat moment dat hij in beeld was. Enorm irritante macho man.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 29 nov 2011 08:05

derosa schreef:Dan heb je toch echt een andere uitzending gezien afgelopen zondag.
havana schreef:Vriendje Smeets werd bij Jinek op zondag aardig hard voor schut gezet door Eva Jinek.
Ik ben natuurlijk "niet geheel" objectief ;)

immo
Forum-lid

Gebruikersavatar immo 29 nov 2011 11:48

fizik schreef:Ik vond TdJ juist een mooie aanwinst op wielergebied dit jaar. Mogen ze van mij wekelijks uit gaan zenden. Een vlot programma, beetje inhoud en een flinke dosis flauwe humor. Humor ben ik in de programma's van Mart Smeets nog niet tegen gekomen.
+1

derosa
Forum-lid

Gebruikersavatar derosa 29 nov 2011 13:15

havana schreef:Ik ben natuurlijk "niet geheel" objectief ;)
Ik ook niet :lol:

dario
Forum-lid

dario 05 dec 2011 08:21

fizik schreef:Humor ben ik in de programma's van Mart Smeets nog niet tegen gekomen.
Nee? Komaan zeg, die hele Smeets zit toch van kop tot teen vol - weliswaar onbedoelde (maar da's net de meest hilarische) - humor! :D
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 08 dec 2011 15:56

dario schreef:
fizik schreef:Humor ben ik in de programma's van Mart Smeets nog niet tegen gekomen.
Nee? Komaan zeg, die hele Smeets zit toch van kop tot teen vol - weliswaar onbedoelde (maar da's net de meest hilarische) - humor! :D
Humor is ook wel dat je vijf maanden later opeens weer een discussie voort gaat zetten......

dario
Forum-lid

dario 08 dec 2011 16:10

Waarbij ook dank voor uw bijdrage... :roll:
(ik las'm pas in de reactie van immo, dd 29/11/2011: verder nog iets?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 09 dec 2011 15:17

Misschien kwam het iets harder over dan bedoeld maar ik verbaas me er oprecht over dat sommige mensen opeens een discussie gaan voortzetten die al maanden geleden liep.

tennisser
Forum-lid

tennisser 11 dec 2011 18:24

'Mart Smeets' geeft nu eenmaal doorlopend aanleiding tot discussie. En als ie dan even weggeëbt is (die discussie), zorgt Mart er wel voor dat ie weer ergens 'op z'n Marts' in beeld komt om de discussie te doen oplaaien.... (zoals bij Jinek op zondag).
Lekker mee doorgaan dus! ;)

WdvB
Forum-lid

WdvB 11 dec 2011 19:18

Mart Smeets heeft wat mij betreft een vrijbrief voor arrogantie, net zoals een dorpsgek recht heeft op zijn gebreken. En ja, hij kan goed improviseren zonder autocue.... om daar mee te pochen is een ander verhaal. Toch mag ik hem wel die dikke bourgondische basketballer in noorse trui, die nog nooit op een fiets heeft gezeten noch op een schaats heeft gestaan. Een beetje als familie, je groeit er mee op, je ergert je er aan en je mist ze pas als ze er niet meer zijn.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 11 dec 2011 23:12

Het probleem is nu juist dat hij helemaal niet zo goed kan improviseren zonder autocue. Zo stapelt hij bijvoorbeeld elke keer als hij "uit de losse pols" een wielerwedstrijd samenvat fout op fout tot grote ergernis van een heleboel kijkers.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

WdvB
Forum-lid

WdvB 11 dec 2011 23:58

timo2.0 schreef:Het probleem is nu juist dat hij helemaal niet zo goed kan improviseren zonder autocue. Zo stapelt hij bijvoorbeeld elke keer als hij "uit de losse pols" een wielerwedstrijd samenvat fout op fout tot grote ergernis van een heleboel kijkers.
Daar heb je gezien de inhoud van je argument helemaal gelijk in, echter in televisieland gaat het al lang niet meer om de inhoud, maar om de vorm. Smeets heeft in ieder geval het zelfvertrouwen om al improviserend vol met inhoudelijke fouten het qua vorm glad te strijken, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo'n samenvattinkje van een etappe doet ie even uit de losse pols, hij zingt het bijna en voor de leek is dat prettig..... er zijn denk ik weinig die hem dat ook nadoen (Derksen/Genee niet in ieder geval). Hij doet dat zo snel en soepel dat de NOS hem al die onvermijdelijke inhoudelijke foutjes wel vergeeft..... en eerlijk gezegd, who cares, het is maar avondtelevisie en dat is een soort mcdonalds voor de ogen. En mocht SMeets al een baas hebben, dan zal ie toch behoorlijk sterk in de schoenen moeten staan om zo'n kolossaal monument de les te lezen. Adri van der Poel is inhoudelijk goed, maar heeft een nare stem. Boogie mag wat mij betreft blijven bij het wielrennen, net als Wennemars mag blijven bij het schaatsen. Maar wie gaat de boel samenbinden, introduceren en samenvatten, wie wordt de nieuwe gastheer van het televisiemiddagje schaatsen/wielrennen. Het tijdperk na Smeets lijkt nog een beetje de vraag, wie wordt zijn opvolger? Zeg het maar.
Dione wellicht? Of toch wilfred?
Afbeelding

Plaats reactie