Bianchi
Ik zit er over te denken om mijn racebak te gaan verkopen. Mijn bianchi 1885 van 2006 met ultegra groep en vista wielset. Ik wil een Bianchi 928 carbon frame kopen met campa afmontage. Zodat ik op een echte italiaan ga rijden.
Wat kan ik voor zo'n fiets nog vragen om te verkopen? Er zitten verder nog ritchey wcs delen op (stuur + pen). Zadelpen is een noname carbon pennetje en er zit een slr zadel op.
Wat kan ik voor zo'n fiets nog vragen om te verkopen? Er zitten verder nog ritchey wcs delen op (stuur + pen). Zadelpen is een noname carbon pennetje en er zit een slr zadel op.
Train ze!
Weet iemand waar je het framenummer bij de 928 SL kunt vinden?
Ik las ook ergens (hier) dat iedere Bianchi (bij eerste koper) vergezeld moet gaan van een 'fietspaspoort' en garantiekaart, ingevuld en getekend door de dealer. Klopt dit?
Ik las ook ergens (hier) dat iedere Bianchi (bij eerste koper) vergezeld moet gaan van een 'fietspaspoort' en garantiekaart, ingevuld en getekend door de dealer. Klopt dit?
t.a.f.k.a.e.h.
Bij de Carbon Bianchi's staat het framenummer meestal ingegraveerd in de achterpad van het frame,
Even het achterwiel eruithalen en dan staat het gegraveerd in een blank stukje aluminium.
Idd krijg je een "Bianchi paspoort" als eerste eigenaar en garantiekaart, overigens worden die nogal eens vergeten in de drukte.
Het belangrijkste blijft uiteraard het aankoopbewijs !!!
Even het achterwiel eruithalen en dan staat het gegraveerd in een blank stukje aluminium.
Idd krijg je een "Bianchi paspoort" als eerste eigenaar en garantiekaart, overigens worden die nogal eens vergeten in de drukte.
Het belangrijkste blijft uiteraard het aankoopbewijs !!!
Ik ben nog echt een beginner op het gebied van de race dicipline (ben al blij als ik me in die klikpedalen weet te werken ) dus van evenementen weet ik nog vrij weinig af. Maar ik probeer zoveel mogenlijk te weten te komen en heb ook al de juiste kleding,helm en schoenen gekocht. Als ik het een racen een beetje onder de knie krijg sta ik overal voor in .
Maar wat is dat precies voor wedstrijd/evenement ?
Er is hier in amersfoort waar ik woon wel een wielervereniging die geloof ik eemland heet ,
heeft het daar iets mee te maken?
Groet,
Ruben
Maar wat is dat precies voor wedstrijd/evenement ?
Er is hier in amersfoort waar ik woon wel een wielervereniging die geloof ik eemland heet ,
heeft het daar iets mee te maken?
Groet,
Ruben
Op deze Zweedse site staan enkele foto's van de nieuwe Bianchi frames voor het Bianchi-Barloworld team:
http://www.kadens.se/blogs/rytz/768.htm
http://www.kadens.se/blogs/rytz/768.htm