Scott
- martijntijn
- Forum-lid
@Rezne, dankje!
Ik heb ook nog een gewone arione liggen die er binnenkort weer terug op gaat:D
Overigens ook nog mijn complimenten met jouw schitterende CR1, wat een pracht fiets zeg!!! Helemaal af. Het zwart wit contrast is erg mooi vind ik.
ps. ik zag in een ander topic dat je startnummer 2327 hebt voor La Marmotte.... ik heb 2323 misschien tot dan, hahaha!
Ik heb ook nog een gewone arione liggen die er binnenkort weer terug op gaat:D
Overigens ook nog mijn complimenten met jouw schitterende CR1, wat een pracht fiets zeg!!! Helemaal af. Het zwart wit contrast is erg mooi vind ik.
ps. ik zag in een ander topic dat je startnummer 2327 hebt voor La Marmotte.... ik heb 2323 misschien tot dan, hahaha!
Ik ben nog maar net thuis van een hele dag trainen in de Ardennen, en straks moet ik alweer weg... foto's van de afgemonteerde Addict zal ik morgen maken.
Prachtige fiets. De Look voorvork is ook echt schitterend! Proficiat.
martijntijn schreef:Ik heb inmiddels mijn herlakte look vork weer terug en deze maar gelijk in mijn Speedster gestoken, zie hier het resultaat:
http://img154.imageshack.us/img154/5828/dsc02051jx4.jpg
Bedankt Sharkman!
fiets zojuist gewogen, ik kwam op de magische 6,8 kg uit
Prachtige fiets. De Look voorvork is ook echt schitterend! Proficiat.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- martijntijn
- Forum-lid
Dank je Casran!
Ik zie je foto's graag op het forum verschijnen morgen
Ik zie je foto's graag op het forum verschijnen morgen
- daniel1975
- Forum-lid HC
martijntijn schreef:
En ik heb dan weer 2348
Less is bore
-
- Forum-lid HC
waar kun je je het beste inschrijven voor la marmotte
We gaan wat offtopic maar goed: via Enroute, want dan krijg je meestal een laag nummer. Dit is nu niet meer mogelijk (te laat). Wel kun je nog direct via de organisatie inschrijven, www.sportcommunication.com
Daniel1975 schreef:martijntijn schreef:
En ik heb dan weer 2348
Wordt het nog gezellig ook . Ik zal goed uitkijken julie 2 Scotts (daar zal de herkenning toch vandaan moeten komen;))
@ Colnago/G: uiteraard! Ik vertrek volgende week zaterdagochtend vroeg... Can't wait....
Genoeg off topic... Retournons à nos moutons! (jullie mogen je Frans alvast wat beginnen trainen) Scott fietsen!
Hier zijn ze dan, foto's van de afgewerkte Addict:
... met Eurus silver wielen (nauwelijks gereden, staan te koop!!) en Maxxis Courchevel bandjes:
... en Lightweight Ventoux DT wielen. Zoals hieronder afgebeeld weegt hij 6.06kg !
Ik hou van de perfecte kleurenmatch tussen het frame en de FSA K-Force Mega-Exo cranks.
Ik kon het ook niet laten eventjes wat Nokons aan te brengen
Of andere rode details.
Hopelijk vinden jullie het resultaat geslaagd.
Hier zijn ze dan, foto's van de afgewerkte Addict:
... met Eurus silver wielen (nauwelijks gereden, staan te koop!!) en Maxxis Courchevel bandjes:
... en Lightweight Ventoux DT wielen. Zoals hieronder afgebeeld weegt hij 6.06kg !
Ik hou van de perfecte kleurenmatch tussen het frame en de FSA K-Force Mega-Exo cranks.
Ik kon het ook niet laten eventjes wat Nokons aan te brengen
Of andere rode details.
Hopelijk vinden jullie het resultaat geslaagd.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve