Remco Evenepoel
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik had een hartsgrondige hekel aan Armstrong. Ik was enorm fan va Hinault in mijn jeugdjaren maar daar heb ik ook een wat andere mening over nu ik wat ouder ben en meer gelezen heb.
Ik was ook een enorme fan van Lemond en nu nog meer na alles wat ik nu over die periode weet.
Ook el Pistolero zat in mijn hart vanwege zijn manier van koersen.
Laten we gewoon even afwachten hoe Remco zich ontwikkelt! Ik ben geen fan van Remco maar ik heb wel enorm veel respect voor wat hij presteert. En buiten dat vind ik het prachtig dat België nu weer een nieuwe hoop heeft voor de grote rondes. Maakt het voor mij alleen maar diverser. Welke ploeg hij vertegenwoordigt interesseert me dan weer niets!
Ik hoop dat hij zich ontwikkelt tot een complete renner en zijn jeugdige spatjes snel afleert!
Ik was ook een enorme fan van Lemond en nu nog meer na alles wat ik nu over die periode weet.
Ook el Pistolero zat in mijn hart vanwege zijn manier van koersen.
Laten we gewoon even afwachten hoe Remco zich ontwikkelt! Ik ben geen fan van Remco maar ik heb wel enorm veel respect voor wat hij presteert. En buiten dat vind ik het prachtig dat België nu weer een nieuwe hoop heeft voor de grote rondes. Maakt het voor mij alleen maar diverser. Welke ploeg hij vertegenwoordigt interesseert me dan weer niets!
Ik hoop dat hij zich ontwikkelt tot een complete renner en zijn jeugdige spatjes snel afleert!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
maar nu weet ik nog altijd niet wat remco vandaag fout heeft gezegd, er worden hier al twee pagina's vol geschreven maar niemand die zegt wat remco fout heeft gezegd? ( en ter info, mijn luidspreker van mijn computer wrerkt niet meer )
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
en om de Nederlandse forumleden hier wat gunstiger tegenover hem te stemmen laat ie Kelderman een heleboel tijd nemen, toch mooi van Remco?Enzzo schreef: ↑01 sep 2022 19:10 Èh: Voorlopig staat ‘m toch maar weer in het rood na deze etappe en eindigde als eerste van de favorieten.
Alle pro's en contra’s ten spijt; hij maakt het gewoon waar!
Nog even wachten op de Siërra nevada voordat we concluderen maar voorlopig toont hij zich wel als een echte leider van het peloton. Of je hem nu wel of niet “aardig” vindt, hij staat er gewoon wel!!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Remco maakt een remfout en komt verhaal halen bij de jury over stilstaande motoren.
De grap is dat hij gewoon een remfout maakt, ongeacht of die motoren wel/niet daar staan.
De grap is dat hij gewoon een remfout maakt, ongeacht of die motoren wel/niet daar staan.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het grappige is dat hij dat helemaal niet heeft. Jeugdige onbezonnenheid absoluut, maar dat is er de laatste 2 jaar behoorlijk afgesleten.
Extreem gedreven professionele sporter. Denk dat heel veel sporters daar nog van kunnen leren.
Less is bore
Het beeld van Wout is in de loop der jaren juist positiever geworden. Dat komt doordat hij minder in de slachtoffer rol zit en verder een echte teamplayer lijkt te zijn. Zo wachtte hij bij de finish van de ploegentijdrit in zijn eerste Tour op Dylan Groenewegen. Sagan is ook niet onomstreden, dus zondermeer partij kiezen voor Sagan is niet vanzelfsprekend.fiedoo schreef: ↑01 sep 2022 20:48 maar wat heeft Remco nu juist gezegd dat zo irritant is?
We vergeten toch ook even dat Wout in eerste instantie de tourdirectie voor de rechtbank wou dagen na zijn val, de discussies met Sagan, de ruzie met zijn vorige ploeg en proces, het irritante gedrag dit jaar in de tour van zijn luitenant van Hooydonck (oa omdat een bepaalde ploeg aan kop reed, enz..), maar die krijgt dan geen kritiek?
Van mij mag Remco de Vuelta winnen, maar verwachtingen worden alleen maar groter. De Tour is toch echt wat anders dan de Vuelta of de Giro.
Eigenlijk is dit dan ook van toepassing op Remco. Indien niet, waar is het verschil dan wel?daniel1975 schreef: ↑01 sep 2022 21:45Het grappige is dat hij dat helemaal niet heeft. Jeugdige onbezonnenheid absoluut, maar dat is er de laatste 2 jaar behoorlijk afgesleten.
Extreem gedreven professionele sporter. Denk dat heel veel sporters daar nog van kunnen leren.
Dat je iemand die je persoonlijk niet kent, maar enkel gaat beoordelen op wat oppervlakkigheden, vaak in stresssituaties, ik kan dat niet begrijpen. Dat je een 'hekel' kan hebben aan iemand die je niet kent, zo erg dat je hem professioneel succes misgunt, ik begrijp dat niet... Ik zou de reactie van velen van u wel eens willen gadeslaan in een stresssituatie.
Ik heb dat zelf helemaal niet. Om het even welke indrukwekkende atleet kan ik altijd even hard de zegen gunnen.
Dat is mijn punt en dat lijken er hier heel weinig te begrijpen. Je moet tegenwoordig ook altijd wit of zwart zijn, helemaal voor of tegen. Dat ben ik dus niet.
Ik heb dat zelf helemaal niet. Om het even welke indrukwekkende atleet kan ik altijd even hard de zegen gunnen.
Dat is mijn punt en dat lijken er hier heel weinig te begrijpen. Je moet tegenwoordig ook altijd wit of zwart zijn, helemaal voor of tegen. Dat ben ik dus niet.
Bij Dumoulin hebben wij meerdere malen uitbarstingen gezien. Dat is sport. Remco meent (of meende) echter ook vanaf de bank te moeten gaan twitteren, zoals toen Alaflipje op de motard reed in RVV. en zo waren er meer momenten dat hij meende met PL mee te moeten doen.
En is dat dan allemaal zoooooo dramatisch erg? Moet nu echt iedereen altijd braaf zwijgen? Iemand met wat temperament in zich, moet dat direct aanleiding geven tot regelrechte haatgevoelens?EmPeHa schreef: ↑01 sep 2022 22:16 Bij Dumoulin hebben wij meerdere malen uitbarstingen gezien. Dat is sport. Remco meent (of meende) echter ook vanaf de bank te moeten gaan twitteren, zoals toen Alaflipje op de motard reed in RVV. en zo waren er meer momenten dat hij meende met PL mee te moeten doen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hij is 22 jaar, en staat inmiddels derde op de wereldranglijst van de UCI na Van Aert en Pogaçar. Hij kan gewoon knoeperhard fietsen, of je het hem nu gunt of niet.
Ik had vandaag Kelderman wel een etappeoverwinning gegund, hoewel ik die ook alleen maar ken van een oppervlakkig interviewtje hier en daar op de tv.
Ik had vandaag Kelderman wel een etappeoverwinning gegund, hoewel ik die ook alleen maar ken van een oppervlakkig interviewtje hier en daar op de tv.