Tour de France 2022
-
- Forum-lid
Ik denk dat je mijn kanttekening niet helemaal begrijpt. Ten eerste werd er in het voorgaande een vergelijking gemaakt tussen de arm van Kruijswijk, die meteen met de ziekenwagen werd afgevoerd, en de arm van Roglic, die nog ruim een week doorploetert. Ten tweede zij nog opgemerkt dat ik na mijn eerste ontwrichting lang in revalidatie ben geweest, zodat jouw laatste opmerking een perfect voorbeeld is van hetgeen je mij verwijt.
Het feit dat Roglic met zijn verwondingen nog ruim een week kan doorrijden maar vlak voor de rustdag, met nog slechts een vlakke etappe voor de boeg, uit de Tour stapt, geeft mij argumenten om aan zijn teamspeler-capaciteiten te twijfelen.
-
- Forum-lid
En had hij dan niet nog een dagje meer op z'n tanden kunnen bijten om in ieder geval de rustdag te halen?
Die man heeft misschien amper geslapen al de tussenliggende nachten. Maar goed, het blijft makkelijk vanaf de kant te oordelen.Klein_Verzet schreef: ↑19 jul 2022 14:41Ik denk dat je mijn kanttekening niet helemaal begrijpt. Ten eerste werd er in het voorgaande een vergelijking gemaakt tussen de arm van Kruijswijk, die meteen met de ziekenwagen werd afgevoerd, en de arm van Roglic, die nog ruim een week doorploetert. Ten tweede zij nog opgemerkt dat ik na mijn eerste ontwrichting lang in revalidatie ben geweest, zodat jouw laatste opmerking een perfect voorbeeld is van hetgeen je mij verwijt.
Het feit dat Roglic met zijn verwondingen nog ruim een week kan doorrijden maar vlak voor de rustdag, met nog slechts een vlakke etappe voor de boeg, uit de Tour stapt, geeft mij argumenten om aan zijn teamspeler-capaciteiten te twijfelen.
ik wil niet de schoolmeester spelen, is ook niet de bedoeling van dit forum, maar ik heb hier al zo talloze malen "een stijle helling" zien neerpennen dat het toch een beetje storend wordt en ik soms zelf al begin te twijfelen of ik niet fout ben. Maar het is dus wel degelijk "een steile helling" (allez, soms toch ). Voor degenen dus die graag zo foutloos mogelijk schrijven.Enzzo schreef: ↑19 jul 2022 13:44Dat vind ik toch wel wat prematuur. Er komt morgen nog een klim die op het eind echt super stijl is. Die aankomst waar Froome ooit tijd verloor omdat hij slalommend naar de finish moest. Zó stijl dus.daniel1975 schreef: ↑19 jul 2022 12:59 Vandaag Mur de Péguère, benieuwd of Vingegaard hier kan volgen. Als hij vandaag het wiel van Pogi kan houden wint hij de tour.
Vandaag vrees ik de afdaling. Best technisch, een paar dorpen door met bochten en obstakels en vooral erg lang!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Je hebt helemaal gelijk Fiedoo erg slordig! Schaam op mij.
Ik heb hetzelfde met zij en zei. Op een of andere manier lukt het me niet met die eitjes.
Ik heb hetzelfde met zij en zei. Op een of andere manier lukt het me niet met die eitjes.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie manier om je allereerste profzege te behalen, en op die manier je broer te eren. Een broer die hij 10 jaar geleden verloor nadat deze werd aangereden door een dronken chauffeur.