Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Cocaine, running around my brain...... Hoe stom kun je zijn!!!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Whahah, het eerste statement: 'ik ben besmet door contact met mensen die coke hebben gebruikt'
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Less is bore
Dat is dus einde carriere voor hem. Wat verschrikkelijk dom je te laten pakken op iets wat alleen maar een drug is en niet eens prestatiebevorderend.
Vind je het gek, de meeste mensen raken verslaafd doordat ze contact hebben met andere verslaafdendaniel1975 schreef:Whahah, het eerste statement: 'ik ben besmet door contact met mensen die coke hebben gebruikt'
![]()
Laatst gewijzigd door Karl66 op 10 jul 2015 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Die epo was voor mijn hond...
- FaustoCoppi
- Forum-lid
Als je flink wat coke gebruikt, voel je een stuk minder pijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat het doel was. Maar op zich is het dus wel prestatiebevorderend.
Effe serieus. Een 38 jarige prof die in de hoogtijdagen van het EPO gebruik meefietste. Nu gepakt wordt? Is meer gerechtigheid dan aaach wat erg. Hoe kan het zo gebeuren....
Vraag aan Timo 2.0...welke ploegen en dokters heeft paolini mee gereden?
Vraag aan Timo 2.0...welke ploegen en dokters heeft paolini mee gereden?
Waarschijnlijk geen enkele dokter die zo dom is om hem coke (pot Belge
) te geven, al helemaal niet aan het begin van een grote ronde. Het kleine voordeel wat je misschien behaald vanwege de roes weegt nooit op tegen de nadelen op langere termijn.
Tenzij hij wel heel erg heeft doorgehaald de week voor de Tour moet hij die coke echt tijdens de Tour gebruikt hebben want zo erg lang is het niet te traceren.
Maar wie zou er nu zo idioot zijn om voor of tijdens de grootste wedstrijd van het jaar zo te gaan feesten? Al met al vind ik het een vreemd verhaal en ik zou bijna denken dat een vervuilde staal aannemelijker is dan moedwillig doping/drugsgebruik.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Tenzij hij wel heel erg heeft doorgehaald de week voor de Tour moet hij die coke echt tijdens de Tour gebruikt hebben want zo erg lang is het niet te traceren.
Maar wie zou er nu zo idioot zijn om voor of tijdens de grootste wedstrijd van het jaar zo te gaan feesten? Al met al vind ik het een vreemd verhaal en ik zou bijna denken dat een vervuilde staal aannemelijker is dan moedwillig doping/drugsgebruik.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoeveel zaken waarbij er écht een vervuilde staal was hadden we ook alweer de laatste jaren......?
Less is bore
In het haar traceerbaar tot na enige maanden volgens Google. Maar het zal hier wel om een urinetest gaan. Vreemd verhaal idd.Ernie C. schreef:(...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Volgens mij een week of twee traceerbaar. De Tour startte natuurlijk in Nederland, misschien eerst even in Amsterdam geweest? Weten ze zeker dat het geen witte heroïne was
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/