Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vandaag even op bezoek geweest bij Bikecomponents
2x Schwalbe one
1x Conti supersonic bib
Derraileurklem
KCNC vork expander
Deda superzero stuurpen POB
Koolstop remblokjes
Bijna klaar om te bouwen
2x Schwalbe one
1x Conti supersonic bib
Derraileurklem
KCNC vork expander
Deda superzero stuurpen POB
Koolstop remblokjes
Bijna klaar om te bouwen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Eventjes koopstop.Wiliertoerist schreef:Stop je met fietsen of kopen ?pietjeekes schreef:Vittoria rubinho pro endurance 25mm. Dit is mijn laatste aankoop.
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
DT Swiss PR 1400 wielen binnengekregen. Meteen even nieuwe Michelin Power competition banden gemonteerd. Ging wel lastig, erg strak, maar gelukt zonder lekke binnenband.
Setje ziet er strak en stealth uit! Helaas nog niet kunnen fietsen alleen...
Setje ziet er strak en stealth uit! Helaas nog niet kunnen fietsen alleen...
Gaaf fietsje Chris. Leuk dat ze ook wil fietsen! (Mijn kinderen spugen erop )chrissiewizzie schreef:Maandag is dochterlief jarig en net als twee jaar geleden is een racefiets het grote kado. Ook dit keer weer een Bianchi. Geen 24 inch wielen, maar echte 28 inch. Het is een Via Nerone met mix van Ultegra en 105 9-speed. Ik vind het echt een plaatje met de witte naven en velgen en de celeste wangen op de banden. Morgen loop ik 'm even na en komt er een celeste stuurlintje op. En dan maandagochtend ingepakt in de woonkamer als verrassing
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ha, des te meer budget blijft er over voor de fietsen van papa....Hanz Bé schreef:Leuk dat ze ook wil fietsen! (Mijn kinderen spugen erop )
-
- Forum-lid
Dat word een hele mooie verjaardag met z'n mooie Bianchi
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Psies, hij is bijvoorbeeld wel heel heppie met zijn Bianchi.Keezx schreef:Da's gevaarlijk, heel China over 1 kam scheren....Heppiebianchi schreef:Vandaag mijn Bianchi shirt en broek uit China ontvangen.
Het ziet er leuk uit,maar daar is dan ook alles mee gezegd
Was de eerste en de laatste bestelling daar
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Mooi fietsje !chrissiewizzie schreef:Maandag is dochterlief jarig en net als twee jaar geleden is een racefiets het grote kado. Ook dit keer weer een Bianchi. Geen 24 inch wielen, maar echte 28 inch. Het is een Via Nerone met mix van Ultegra en 105 9-speed. Ik vind het echt een plaatje met de witte naven en velgen en de celeste wangen op de banden. Morgen loop ik 'm even na en komt er een celeste stuurlintje op. En dan maandagochtend ingepakt in de woonkamer als verrassing
Carbon from the planet X
Misschien moet Mees zich ook maar eens aanmelden op het forum onder de naam @HeppieBianchi 2.0