Canyon
Heb vandaag na 2,5 maand wachten onverwachts mijn Inflite frame ontvangen, na uitpakken bleek het een frame waar geen voorderraileur en bijbehorende kabels op passen.... Zit ik GVD voor niks zo lang te wachten. Morgen maar eens contact zoeken met Can-non zoeken....
Sinterklaas is weer in het land! Vandaag is mijn Canyon Ultimate CF SL 9.0 2016 onverwachts gearriveerd. Het was een verassing aangezien ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen.
Super gave fiets en niks op aan te merken. Strak in de lak, netjes afgewerkt en het blijft apart, mooi verpakt in een doos en binnen een mum van tijd heb je 'm rijklaar! Foto's volgen dit weekend!
Per saldo zo'n 2 weken na de oorspronkelijk geplande levertijd (week 44). Valt nog mee.....
Hulde dat er zo te lezen qua uitlevering van fietsen weer een beetje schot in de zaak zit.
Super gave fiets en niks op aan te merken. Strak in de lak, netjes afgewerkt en het blijft apart, mooi verpakt in een doos en binnen een mum van tijd heb je 'm rijklaar! Foto's volgen dit weekend!
Per saldo zo'n 2 weken na de oorspronkelijk geplande levertijd (week 44). Valt nog mee.....
Hulde dat er zo te lezen qua uitlevering van fietsen weer een beetje schot in de zaak zit.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
zit even te denken, deed ooit een meting (waaruit de drop bleek), maar weet niet meer hoeveel spacers ik toen boven/onder m'n stuurpen hadBennD schreef:
Knappe fiets !
En heb je een idee wat in deze configuratie het hoogetverschil is tussen je zadel en je stuur ?
zadelhoogte iig 746 mm
Dat is een zeer precieze stand zegmonsieurpinot schreef:zit even te denken, deed ooit een meting (waaruit de drop bleek), maar weet niet meer hoeveel spacers ik toen boven/onder m'n stuurpen hadBennD schreef:
Knappe fiets !
En heb je een idee wat in deze configuratie het hoogetverschil is tussen je zadel en je stuur ?
zadelhoogte iig 746 mm
Had je wel de betaallink gehad? Of is canyon zonder bericht fietsen aan het versturen wat zou inhouden dat je fiets elk moment van de dag zou kunnen komen. Moet je maar net thuis zijn...Ivanhoo schreef:Sinterklaas is weer in het land! Vandaag is mijn Canyon Ultimate CF SL 9.0 2016 onverwachts gearriveerd. Het was een verassing aangezien ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen.
2,5 maand wachten op een frame is inderdaad debiel lang. Geef ik je volledig gelijk in.bert01 schreef:Heb vandaag na 2,5 maand wachten onverwachts mijn Inflite frame ontvangen, na uitpakken bleek het een frame waar geen voorderraileur en bijbehorende kabels op passen.... Zit ik GVD voor niks zo lang te wachten. Morgen maar eens contact zoeken met Can-non zoeken....
Maar wat betreft het niet kunnen monteren van een voorderailleur, dan moet je zelf toch echt wat beter kijken, in plaats van de schuld bij Canyon te leggen.
Heb vorig jaar zelf een Inflite 9.0 gekocht, die rood/zwarte met Ultegra. Terwijl ik naar crossers zat te kijken twijfelde ik ook nog even over dat al slx frame, omdat ik die kleur wat mooier vond. Maar daar stond gewoon bij dat het bedoeld was voor single drive. Uiteindelijk daarom gekozen voor een complete fiets, met dubbel blad voor.
-
- Forum-lid
Van mij mogen ze m'n fiets ook wel versturen zonder betaallink,
Dan praten we nergens meer over
Dan praten we nergens meer over
2,5 maand had heel acceptabel kunnen zijn als het vooraf bekend was, dat is niet zozeer het punt, wel dat 5 werkdagen de opgave was. Zou uiteraard een andere fiets gekocht hebben met de kennis van nu.....bobkat19 schreef:
Maar wat betreft het niet kunnen monteren van een voorderailleur, dan moet je zelf toch echt wat beter kijken, in plaats van de schuld bij Canyon te leggen.
.
Zou ik uiteraard gedaan hebben maar heb hem gewoon vanuit de express bike lijst besteld....
Als je geen inzicht hebt in hoe het is gebeurt, oordeel dan ook niet direct....
Ivanhoo schreef:Sinterklaas is weer in het land! Vandaag is mijn Canyon Ultimate CF SL 9.0 2016 onverwachts gearriveerd. Het was een verassing aangezien ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen.
Na het lezen van deze post, even nagevraagd bij Canyon, wat blijkt, de mijne komt er VANDAAG aan
Ik heb dus ook geen verzendbevestiging gekregen, maar via de chat kun je een tracking code krijgen.
Ik lees een inhaal slag en korte bochten om de opgedane achterstand in te halen.
Dat is positief nieuws en hopelijk als straks de bulk naleveringen voorbij is, is het nieuwe systeem en de nieuwe fabriek op volle kracht om op tijd en op afspraak te gaan leveren
Er komen een hoop mooie foto's aan dus
Dat is positief nieuws en hopelijk als straks de bulk naleveringen voorbij is, is het nieuwe systeem en de nieuwe fabriek op volle kracht om op tijd en op afspraak te gaan leveren
Er komen een hoop mooie foto's aan dus
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
volgens mij oordeelt @bobkat19 helemaal niet, hij geeft alleen aan dat wat technisch onderzoek vooraf misschien jouw probleem had kunnen voorkomen. Van het feit dat je een express bike had besteld waren we volgens mij nog niet op de hoogte (maar ik kan het mis hebben..)bert01 schreef:2,5 maand had heel acceptabel kunnen zijn als het vooraf bekend was, dat is niet zozeer het punt, wel dat 5 werkdagen de opgave was. Zou uiteraard een andere fiets gekocht hebben met de kennis van nu.....bobkat19 schreef:
.
Zou ik uiteraard gedaan hebben maar heb hem gewoon vanuit de express bike lijst besteld....
Als je geen inzicht hebt in hoe het is gebeurt, oordeel dan ook niet direct....