iemand al de Garmin edge 705??
Via een website heb ik een gdb bestand van een toertocht van 210 km vanuit Geleen.
ALs ik dit open via mapsource zie ik 2 tracks. Een met 500 punten en eentje met 5725 punten. Maakt het voor het volgende van de route nog uit welke ik naar mijn edge wil verzenden.
Volgens mij is het zo als ik de 500 punten track naar mijn edge verstuur ik dan de gpx route gebruik waarbij mijn edge minder gauw zal vastlopen. Zeg ik dit goed ?
ALs ik dit open via mapsource zie ik 2 tracks. Een met 500 punten en eentje met 5725 punten. Maakt het voor het volgende van de route nog uit welke ik naar mijn edge wil verzenden.
Volgens mij is het zo als ik de 500 punten track naar mijn edge verstuur ik dan de gpx route gebruik waarbij mijn edge minder gauw zal vastlopen. Zeg ik dit goed ?
Cannondale Synapse Ultegra
-
- Forum-lid
Het is mss een domme vraag maar wat is het beste voor de levensduur van je batterij? Dat je hem soms helemaal leeg laten ipv altijd aan 75% al terug bij te vullen ...?
Stevens SLC Team Ultegra SL
Er is weer een update : 2.70
Edge 605/705 software version 2.70
Change History
Changes made from version 2.60 to 2.70:
* Improved data recording in once per second mode
* Added ability to set averaging method for power and cadence
* Removed cadence filtering for power meters
* Made improvements to try to prevent spurious Auto Pauses
* Fixed distance and bearing display to work on Saved Rides list
* Fixed issue with trying to read files that start with '.' that caused problems with Mac communication
* Fixed issue where random characters were displayed in list before course names loaded
* Fixed issue with speed targets not working properly in Advanced Workouts
* Fixed occasional issue where a corrupted history file could be created
* Added Venezuela and Australia-Lord Howe Island time zones
* Updated automatic Daylight Saving Time for Auckland, New Zealand, time zone
Edge 605/705 software version 2.70
Change History
Changes made from version 2.60 to 2.70:
* Improved data recording in once per second mode
* Added ability to set averaging method for power and cadence
* Removed cadence filtering for power meters
* Made improvements to try to prevent spurious Auto Pauses
* Fixed distance and bearing display to work on Saved Rides list
* Fixed issue with trying to read files that start with '.' that caused problems with Mac communication
* Fixed issue where random characters were displayed in list before course names loaded
* Fixed issue with speed targets not working properly in Advanced Workouts
* Fixed occasional issue where a corrupted history file could be created
* Added Venezuela and Australia-Lord Howe Island time zones
* Updated automatic Daylight Saving Time for Auckland, New Zealand, time zone
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Sorry dat ik er nog even over begin, maar was toch even benieuwd naar het evt.antwoord.
Via een website heb ik een gdb bestand van een toertocht van 210 km vanuit Geleen.
ALs ik dit open via mapsource zie ik 2 tracks. Een met 500 punten en eentje met 5725 punten. Maakt het voor het volgende van de route nog uit welke ik naar mijn edge wil verzenden ?
ALs ik dit open via mapsource zie ik 2 tracks. Een met 500 punten en eentje met 5725 punten. Maakt het voor het volgende van de route nog uit welke ik naar mijn edge wil verzenden ?
Gisteren 12:30uur opname 1 seconde. Batterij was nog niet leeg, stond ergens op 20%. Na 3 uur aan de pc was deze weer vol. Wel 2 vastlopers gehad maar kon direct weer doorstarten. 1 vastloper op het moment dat ik de usb aansloot. Ik kom bijzonder weinig aan de knopjes uit vastloopangst dus wellicht dat het anders vaker zou zijn gebeurt. Dit was met de 2.6 software. Voor m'n 300km tocht durfde ik niet een update te laden. ( ja ik weet het, weinig vertrouwen in de garmin boys).
Die file was 12mb groot en het koste nog wat bewerking om 'm te kunnen gebruiken.
Iemand 'n idee wat ze met improved datrecording bedoelen? Wat was het probleem?
Die file was 12mb groot en het koste nog wat bewerking om 'm te kunnen gebruiken.
Iemand 'n idee wat ze met improved datrecording bedoelen? Wat was het probleem?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
Hmmm. is het wel wijs om te updaten als je Garmin op dit moment lekker draait??
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="Lowermate"]Sorry dat ik er nog even over begin, maar was toch even benieuwd naar het evt.antwoord.
[/quote]
Ik denk dat degene met de meeste trackpoints wat langer tijd in beslag zal nemen met laten zien op je edge.
Test het vanavond eens uit of je verschil ziet en merkt.
[/quote]
Ik denk dat degene met de meeste trackpoints wat langer tijd in beslag zal nemen met laten zien op je edge.
Test het vanavond eens uit of je verschil ziet en merkt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Je bedoelt hoe lang het duurt qua laden ?
Maar voor het laten zien/volgen van de route maakt het dus niet uit ?
Verder dacht ik dat de route op de edge zou kunnen vastlopen omdat het aantral trackpunten met 5725 te hoog zou zijn ?
Verder dacht ik dat de route op de edge zou kunnen vastlopen omdat het aantral trackpunten met 5725 te hoog zou zijn ?
[quote="Lowermate"]Je bedoelt hoe lang het duurt qua laden ?
Verder dacht ik dat de route op de edge zou kunnen vastlopen omdat het aantral trackpunten met 5725 te hoog zou zijn ?[/quote]
Gewoon ff overtekenen in je favoriete programma - kost je slechts een paar minuten en je weet dat het goed is
Verder dacht ik dat de route op de edge zou kunnen vastlopen omdat het aantral trackpunten met 5725 te hoog zou zijn ?[/quote]
Gewoon ff overtekenen in je favoriete programma - kost je slechts een paar minuten en je weet dat het goed is
-
- Forum-lid
Hoi,
Vandaag mijn Edge705 voor het eerst gebruikt. Mijn test ritje van 2km heeft ie keurig opgeslagen en zie ik terug in Garmin Training Center. Mijn trainingsrondje van 34km is opgeslagen als een tcx bestand. Deze werd niet geupload naar het Training Center. Wat heb ik fout gedaan? Ook heb ik het tcx bestand geconverteerd naar een gpx bestand en ook als ik die importeer komt mijn training niet in Traning Center..
groet,
Gerrit-Jan
Vandaag mijn Edge705 voor het eerst gebruikt. Mijn test ritje van 2km heeft ie keurig opgeslagen en zie ik terug in Garmin Training Center. Mijn trainingsrondje van 34km is opgeslagen als een tcx bestand. Deze werd niet geupload naar het Training Center. Wat heb ik fout gedaan? Ook heb ik het tcx bestand geconverteerd naar een gpx bestand en ook als ik die importeer komt mijn training niet in Traning Center..
groet,
Gerrit-Jan
-
- Forum-lid HC
Je kan in training center gewoon rechtstreeks tcx files importeren. File->import->history en dan je file aan clicken.
Als dat niet werkt heb je of een oude versie van Training center, dus even online updaten. In in heel extreem geval heb je een corrupte file maar dan krijg je een foutmelding
Als dat niet werkt heb je of een oude versie van Training center, dus even online updaten. In in heel extreem geval heb je een corrupte file maar dan krijg je een foutmelding