Lightweights
- boswielrenner
- Forum-lid
Ben zojuist gebeld. Kan ze morgen al ophalen. Foutje bedankt :-/)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
ok...zal ik doen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Heel goed morgen halen, met Lightweights wil je begraven worden
wat is trouwens die andere fiets?
wat is trouwens die andere fiets?
Do kin der mar druk mei weze
- boswielrenner
- Forum-lid
Een Storck Scenario 1.1
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Grappig, ik heb ze na drie jaar verkocht omdat ze me tegenvielen (zie eerder in dit topic).materialist schreef:Heel goed morgen halen, met Lightweights wil je begraven worden
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- boswielrenner
- Forum-lid
Beter spijt van iets dat je hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan. Je hebt ze gehad en dat is toch mooi. Kan je dat ook weer afstrepen.
Lightweight wielen zijn al jaren een droom voor mij en nu de Meilenstein clincher wielen zo goed zijn en nog beter geschikt voor het hooggebergte, is de tijd rijp om het zelf te gaan ervaren. Daarnaast kwam er een financiële meevaller want dit zijn geen wielen die ik zo ff kan kopen.
Lightweight wielen zijn al jaren een droom voor mij en nu de Meilenstein clincher wielen zo goed zijn en nog beter geschikt voor het hooggebergte, is de tijd rijp om het zelf te gaan ervaren. Daarnaast kwam er een financiële meevaller want dit zijn geen wielen die ik zo ff kan kopen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Zo is het maar net! Groot gelijk, je leeft maar één keer.boswielrenner schreef:Beter spijt van iets dat je hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
+1colnagofreak schreef:Zo is het maar net! Groot gelijk, je leeft maar één keer.boswielrenner schreef:Beter spijt van iets dat je hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
ik heb ze na drie jaar nog steeds, rij er bijna niet mee.timo2.0 schreef:Grappig, ik heb ze na drie jaar verkocht omdat ze me tegenvielen (zie eerder in dit topic).materialist schreef:Heel goed morgen halen, met Lightweights wil je begraven worden
Weg doen nooit!
Maar wat maakt het eigenlijk uit, de bosman weet het: bezit van de zaak, einde vermaak
Do kin der mar druk mei weze
- boswielrenner
- Forum-lid
zonde dat je er niet vaak mee rijdt. Gewoon lekker op rijden. Daar zijn ze voor gemaakt.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Dat was destijds ook mijn argument, vakantiegeld en verzekeringsgeld (na aanrijding) vielen samen dus toen was de beslissing snel genomen. Maar zijwindgevoeligheid maakte dat ik ze nauwelijks gebruikte in de Nederlandse polder en in Frankrijk gebruikte ik ze alleen voor korte ritten omdat het risico op lek of erger (slecht wegdek in afdalingen, etc.) en dan in the middle of nowhere staan of liggen + slecht bereik met de mobiel geen goed gevoel gaven. Per saldo vielen ze tegen en de "nooit wegdoen" factor hadden ze voor mij ook niet. Om die reden neem ik trouwens überhaupt geen carbon tubewielen mee naar Frankrijk.boswielrenner schreef:Daarnaast kwam er een financiële meevaller want dit zijn geen wielen die ik zo ff kan kopen.
fietsen doe ik net als een prof,