Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 06 dec 2005 21:46

Quoten: Origineel geplaatst door Fast4ward op 06 December 2005

FF WEER N-TOPIC!!
Is er al een datum inzicht voor de levering van de kleding? Begrijp dat er eerst een voorbeeld ontwerp komt maar hoe lang daarna komt de echte productie opgang???

Het truitje zal mooi genoeg zijn denk ik, ik hoop het ontwerp deze week in mijn bus te krijgen, fingers crossed !
En daarna nog 6 a 8 weken dacht ik gelezen te hebben, voor alle setjes geleverd. Tel daar nog 2 weken bij voordat je het in huis heb.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

chub
Forum-lid

chub 07 dec 2005 10:11

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 06 December 2005

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 06 December 2005

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 December 2005

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 06 December 2005

Ik doe uiteraard ook mee met de Agr op 15 april met 2 maten erbij , heb er nu al zin in, ik ga voor de 125 km.

Als ik een advies mag geven, doe het niet! De 125 km dan he heb hem dit jaar gereden en hij is mij zeer heftig tegen gevallen (kwam niet door het weer) Zelf binnenkort maar weer opgeven voor de 150 (geloof dat de inschrijving half december start) En ook ik zal niet voor 9 uur op de fiets zitten

dat heb ik ook gehoord ja .. dan scheen de 100 km nog mooier te zijn om te fietsen. Met 150 kom je overal.. echt een hele mooie tocht...
alleen een beetje druk ...

Voor het mooi kan je de AGR beter mijden, en later in het jaar Limburgs Mooiste rijden. Veel mooiere routes, en bovendien wat rustiger, zo'n 4000 deeelnemers. Veel mooie binnenwegen, heb hier ook de 250 km gereden.
En ik vond hem zwaarder dan de AGR, maar ook veel mooier !!!!

Sorry hoor, wel heel erg off topic, maar het onderwerp is zo leuk.
Waar overnachten jullie allemaal? Dat lijkt me wel aardig te weten, zijn hier speciale gelegenheden voor? Hoe doe je dat met de fiets? Staat die naast je bed? Na de rit, zwaar bezweet in de auto terug naar huis? 
Kortom, ik heb zelf zoiets nooit meegemaakt maar het lonkt wel.... in zo'n mooi forumshirt!!

speric
Forum-lid HC

speric 07 dec 2005 10:39

Sorry hoor, wel heel erg off topic, maar het onderwerp is zo leuk.
Waar overnachten jullie allemaal? Dat lijkt me wel aardig te weten, zijn hier speciale gelegenheden voor? Hoe doe je dat met de fiets? Staat die naast je bed? Na de rit, zwaar bezweet in de auto terug naar huis? 
Kortom, ik heb zelf zoiets nooit meegemaakt maar het lonkt wel.... in zo'n mooi forumshirt!!

vorig jaar gewoon hotelletje geboekt en vrijdag aangekomen en op zondag weer weg. je kan evt de prof nog gaan kijken. vorig jaar was het wat minder omdat als ze langkomen het wel ven leuk  is, maar verder was er niks te volgen zoals u allen weet.
Als je aangeeft  dat je komt fietsen, hebben ze meestal wel een schuur met slot waar je de fiets kan stallen.
Ik zat in Altanta, laag aan het parcours zelf.. goed en gezellig ..
ga gelijk maar een mailtje sturen om te bevestigen ..

rolandt
Forum-lid

rolandt 07 dec 2005 12:09

Bedankt allemaal voor de info. Nog even over de overnachtingsmogelijkheden, tips over welk hotel zijn van harte welkom. Graag aan het parcours, het liefst ook dichtbij het parcours van zondag, zodat de profkoers nog even bekeken kan worden.En SpEric, bedoel je Altanta of Atlanta?

rolandt
Forum-lid

rolandt 07 dec 2005 12:18

Ik heb maar even een nieuw topic over de AGR 2006 gestart, dan kunnen we hier weer verder over onze kleding.http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 05 jan 2006 21:24

@ TS-Biker, is er al iets van nieuws van Bio-Racer? Ik begin nu toch ook wel benieuwd te worden..

Nog even het onderwerp aankaarten (dat lijkt me nu het beste, we moeten toch nog wachten) dat over het leveren gaat, daarmee bedoel ik hoe krijgen we het tenue bij de 'eigenaren'. Het idee was al bedacht om een ophaalritje te plannen, best leuk maar kunnen we niet beter een ritje maken als we de kleding hebben? Zodat we allemaal in het nieuwe tenue bij mekaar komen en ergens een lekkere rit gaan maken, daarbij komt ook nog dat niet iedereen op een bepaalde dag kan of dat niet iedereen een vervoersmiddel heeft om te komen. Als we dat niet doen komen we dus uit bij het versturen per post (ik geloof dat SpEric zich hiervoor wou inzetten?), maar hier zitten weer kosten aan verbonden.. Wat lijkt jullie het beste?

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 05 jan 2006 23:46

Een gezamenlijke toertocht waar TS ons de kleding komt brengen? Dus dan ter plekke ff omkleden en gaan met die banaan.

bigm
Forum-lid

bigm 06 jan 2006 03:54

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 05 Januari 2006

Een gezamenlijke toertocht waar TS ons de kleding komt brengen? Dus dan ter plekke ff omkleden en gaan met die banaan.

stond er ook een banaan op het ontwerp dan

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 06 jan 2006 09:32

Wanneer en waar wordt er iets uitgedeeld? De AGR rijdt ik niet (meer) veel te massaal en bovendien ken ik elke steen omdat ik er woon.
Wil natuurlijk wel even langskomen de kleding ophalen scheelt weer verzendkosten.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 jan 2006 11:07

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 05 Januari 2006

spEric zou de kleding toch versturen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 06 jan 2006 11:21

mtb tocht in de loonse en drunense duinen staat daar toch nog steeds voor?
Ik ben iig nog steeds voorstander van het ophalen tijdens een rit, ook al voor een sponsorfoto

rolandt
Forum-lid

rolandt 06 jan 2006 12:14

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Januari 2006

mtb tocht in de loonse en drunense duinen staat daar toch nog steeds voor?Ik ben iig nog steeds voorstander van het ophalen tijdens een rit, ook al voor een sponsorfoto

Die moet dan voor TS zijn he, we hebben nl. maar één sponsor Het Fiets-logo is gratis reclame onzerzijds, daar vangen wij (helaas) geen cent voor...Maare, SpEric, mij staat ook iets bij over versturen, kun jij meer duidelijkheid verschaffen?

Plaats reactie