Scott
Sharkman schreef:Mooi eindresultaat.
Zilveren Eurus wielen en het zadel vindt ik niet echt geweldig en hetzelfde geldt voor het crankstel (maar alles beter dan een japanse pizzasnijder....)
Die zilver Eurus wielen ga ik verkopen ('k zou eens een setje Neutron Ultra wielen uitproberen). Het crankstel is alvast een pak stijver dan de eerste FSA's... Ik heb net de fiets aan een stevige test onderworpen (nl. snoeiharde fietstraining met een wereldtopper duatlon) en het resultaat mocht er wezen: deze fiets voelt knalstijf en stevig aan, loopt als een trein, reageert op elke beweging, en ik vind er zowaar nog m'n positie op terug! Zoals hieronder staat hij in mijn positie:
Ik ben wel benieuwd hoe hij zal aanvoelen met LW Standards of Obermayers. Maar da's nog even wachten: de Standards heb ik uitgeleend, de Obermayers staan bij CarbonSports.
Ondertussen heb ik er eens korte aerobars (Vision TT-bars die ik van een vriendin uitleende) voor korte afstands triatlons/duatlons op geplaats... Het vervelende is dat deze steeds de Campa ergopowers voorbij komen, wat niet toegelaten is. Oplossing?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
strak wel zo'n addict. De crank past er qua kleur goed bij. Het roestbruin van de leightweights echter niet. Ik weet het, het is vloeken in de kerk, en het is het summum op fietsgebied, maar echt mooi vind ik ze niet. Voor de rest een superfiets.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- leocuypers
- Forum-lid
NicoM schreef: Iemand die weet waar Scott stuurlint te koop is. Lijkt me wel fraai om me fiets mee af te werken
CR1 wordt opgebouwd
gegroet Nico
Bij Salden in Sittard hangen ze direct rechts als je binnen komt (is ook nog eens GEL lint, ik geloof 12 euro
TiesT schreef:Zowieso kan de zaag er in. Denk alleen niet dat het de perfecte oplossing is.
Geld dit ook voor shimano grepen dan? dat het niet uit mag steken. STI's zijn toch wel een stuk langer dan ergopowers toch?
Dat zagen doe ik best niet (dat opzetstuurtje is niet van mij!!). En ja, Shimano gebruikers hebben dit probleem niet... stomme ITU reglementering ook!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve