Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Scott

chipo
Forum-lid

chipo 17 jun 2007 13:43

ik ben wel geen echte scott fan,maar dit vind ik toch wel super mooi!!!
complimenten!
bergop is altijd lekker

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 17 jun 2007 14:05

Prachtige fiets geworden Casran vooral met die Lightweights is het een mooi plaatje!!
No pain no gain, no guts no glory!

chaingang
Forum-lid

chaingang 17 jun 2007 15:07

Hoedje af Pieter. Je hebt hier weer een mooi fietsje in elkaar geknutseld. Uw vader zal meer dan blij zijn. ;)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

sharkman
Forum-lid

sharkman 17 jun 2007 15:31

Mooi eindresultaat.

Zilveren Eurus wielen en het zadel vindt ik niet echt geweldig en hetzelfde geldt voor het crankstel (maar alles beter dan een japanse pizzasnijder....)

rezne
Forum-lid

rezne 17 jun 2007 15:42

Erg gaaf, vooral met de Lightweights.
Het crankstel is niet helemaal mn smaak met dat zilver, hoewel het er qua kleur inderdaad perfect bij past.
Mooi ding :D
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

casran
Forum-lid HC

casran 17 jun 2007 19:05

Sharkman schreef:Mooi eindresultaat.

Zilveren Eurus wielen en het zadel vindt ik niet echt geweldig en hetzelfde geldt voor het crankstel (maar alles beter dan een japanse pizzasnijder....)

Die zilver Eurus wielen ga ik verkopen ('k zou eens een setje Neutron Ultra wielen uitproberen). Het crankstel is alvast een pak stijver dan de eerste FSA's... Ik heb net de fiets aan een stevige test onderworpen (nl. snoeiharde fietstraining met een wereldtopper duatlon) en het resultaat mocht er wezen: deze fiets voelt knalstijf en stevig aan, loopt als een trein, reageert op elke beweging, en ik vind er zowaar nog m'n positie op terug! Zoals hieronder staat hij in mijn positie:

Afbeelding

Ik ben wel benieuwd hoe hij zal aanvoelen met LW Standards of Obermayers. Maar da's nog even wachten: de Standards heb ik uitgeleend, de Obermayers staan bij CarbonSports.

Ondertussen heb ik er eens korte aerobars (Vision TT-bars die ik van een vriendin uitleende) voor korte afstands triatlons/duatlons op geplaats... Het vervelende is dat deze steeds de Campa ergopowers voorbij komen, wat niet toegelaten is. Oplossing?

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

tiest
Forum-lid HC

tiest 17 jun 2007 19:30

Zowieso kan de zaag er in. Denk alleen niet dat het de perfecte oplossing is.

Geld dit ook voor shimano grepen dan? dat het niet uit mag steken. STI's zijn toch wel een stuk langer dan ergopowers toch?

IBAN
Forum-lid

IBAN 17 jun 2007 19:40

strak wel zo'n addict. De crank past er qua kleur goed bij. Het roestbruin van de leightweights echter niet. Ik weet het, het is vloeken in de kerk, en het is het summum op fietsgebied, maar echt mooi vind ik ze niet. Voor de rest een superfiets.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jun 2007 19:57

@Pieter, het Syntace stuur heeft al een lange reach met 112 mm (veel sturen zitten maar op 80 mm). Het enige stuur wat meer reach heeft is volgens mij de Newton met 114 mm, maar ik ben bang dat die 2 mm nog niet genoeg zou zijn.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

nicom
Forum-lid

Gebruikersavatar nicom 17 jun 2007 20:57

Iemand die weet waar Scott stuurlint te koop is. Lijkt me wel fraai om me fiets mee af te werken

CR1 wordt opgebouwd

gegroet Nico

leocuypers
Forum-lid

Gebruikersavatar leocuypers 17 jun 2007 21:17

NicoM schreef: Iemand die weet waar Scott stuurlint te koop is. Lijkt me wel fraai om me fiets mee af te werken

CR1 wordt opgebouwd

gegroet Nico

Bij Salden in Sittard hangen ze direct rechts als je binnen komt (is ook nog eens GEL lint, ik geloof 12 euro

casran
Forum-lid HC

casran 17 jun 2007 21:46

TiesT schreef:Zowieso kan de zaag er in. Denk alleen niet dat het de perfecte oplossing is.

Geld dit ook voor shimano grepen dan? dat het niet uit mag steken. STI's zijn toch wel een stuk langer dan ergopowers toch?

Dat zagen doe ik best niet (dat opzetstuurtje is niet van mij!!). En ja, Shimano gebruikers hebben dit probleem niet... stomme ITU reglementering ook!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie