Schone dames!
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 21 Februari 2006
heb je ook foto van heur in normale kleding en hoe oud is ze ??
Geen foto in normale kleding nee, haha. Leeftijd vind je onder 'Dames' op mijn website www.christyverkerk.nl
heb je ook foto van heur in normale kleding en hoe oud is ze ??
Geen foto in normale kleding nee, haha. Leeftijd vind je onder 'Dames' op mijn website www.christyverkerk.nl
color=#003399 http://www.pixagogo.com/4006275392
Bert Spits heeft nog wat foto's toegevoegd van de Junior- en Nieuwelingen dames... Voor de jeugd tot 18 jaar onder ons...
Bert Spits heeft nog wat foto's toegevoegd van de Junior- en Nieuwelingen dames... Voor de jeugd tot 18 jaar onder ons...
-
- Forum-lid
lafjes, lafjes.
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 22 Februari 2006
He jij die zijn uiterlijk niet wil laten zien geef je gezicht nu ook eens prijs zodat de dames die je afkraakt jou ook eens kunnen beoordelen en niet alleen je zak.............-----------------schnie schna snappie
He Big One jij eerst dan ik>>>>>>.
He jij die zijn uiterlijk niet wil laten zien geef je gezicht nu ook eens prijs zodat de dames die je afkraakt jou ook eens kunnen beoordelen en niet alleen je zak.............-----------------schnie schna snappie
He Big One jij eerst dan ik>>>>>>.
Alleen maar Campa en niets anders!
Kijk eens boven je daar sta ik!! beetje donker die foto maar ach ...het komt in de buurt!! Hij is wel gaaf!!! leuk gedaan joh!
Dacht echt dat jij om een andere reden the elephant man werd genoemd!
Alleen maar Campa en niets anders!