Ik moet zeggen dat mijn eerste ervaring met Canyon tot nu toe niet erg positief uitvalt. Op 1 oktober heb ik een order geplaatst. Vervolgens ben ik net als vele anderen in de molen van de mislukte SAP implementatie terecht gekomen. Zoiets is overmacht en kan gebeuren.
Ik kreeg na een maand echter het advies om een nieuwe order te plaatsen, zodat deze direct in het nieuwe systeem terecht zou komen. Zo gedaan en inderdaad kreeg ik direct de mogelijkheid om te betalen via ideal. Dat heb ik gedaan. Vervolgens heb ik weer 3 weken niks gehoord, waarna ik mijn tweede order geannuleerd heb. Het geld zou z.s.m. geretourneerd worden. Ondertussen weer 3,5 weken en meerdere mails verder heb ik mijn geld nog steeds niet terug.
Van de eerste order kreeg ik ondertussen een orderbevestiging en ideal link. Om nog meer vertraging in de levering te voorkomen heb ik die ook betaald. De fiets zou deze week (23-26 nov) geleverd worden. De fiets is echter nog steeds niet onderweg en het is ook onzeker wanneer deze wel geleverd zal worden.
Inmiddels begin ik er aardig van te balen. Allereerst vanwege het geld dat ik nog terug moet krijgen, ten tweede wegens de wederom vertraagde levering.
Niemand kan hier iets mee, maar ik wilde het toch even kwijt bij mede fietsfanaten