Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Het verbaast mij dat niemand zegt,wat een mooi shirtDDX schreef:Zag hem op instagram langskomen en kon het niet laten om te bestellen, vandaag binnen gekomen :
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Zonder dollen, maar dat zeg jij ook niet.! Trouwens ik vind het helemaal geen mooi shirt.Heppiebianchi schreef:Het verbaast mij dat niemand zegt,wat een mooi shirtDDX schreef:Zag hem op instagram langskomen en kon het niet laten om te bestellen, vandaag binnen gekomen :
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Hoe bevalt je Rapha kleding?havana schreef:Rapha Core broek maat M kleur zwart
Rapha Core shirtje maat M kleur roze
Totaal voor een bedrag van 135 euro, inclusief 25% korting dat vind ik echt geen geld...
Ik zit ook te twijfelen eens een 'dure' Rapha Classic II jersey aan te schaffen met de 25% kortingscode. De bundel met de Classic broek en arm warmers is ook wel leuk, maar ik heb nog een stuk of 5 prima Assos broeken liggen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Inderdaad scherp geprijsd.fgrs schreef:Bij Wiggle, Garmin Edge 1000
En als je je opgeeft als "nieuwe" klant, ook als je er al eerder iets besteld hebt, krijg je nog een extra korting.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mantel €379, nu €375 toch bij Wiggle?
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
372,02 Euro bij Wiggledaniel1975 schreef:Mantel €379, nu €375 toch bij Wiggle?
En met de code "SavingNew", werkt ook met je bestaande account, krijg je nog eens 10 Euro korting
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Broek zit perfect. Shirt nog niet in gereden, misschien in augustus ooit eens? *zucht*ypuh schreef:Hoe bevalt je Rapha kleding?havana schreef:Rapha Core broek maat M kleur zwart
Rapha Core shirtje maat M kleur roze
Totaal voor een bedrag van 135 euro, inclusief 25% korting dat vind ik echt geen geld...
Ik zit ook te twijfelen eens een 'dure' Rapha Classic II jersey aan te schaffen met de 25% kortingscode. De bundel met de Classic broek en arm warmers is ook wel leuk, maar ik heb nog een stuk of 5 prima Assos broeken liggen.
Ik heb overigens nog meer Rapha-kleding, bevalt allemaal prima. Maatvoering is soms een probleem.
Overigens gisteren zelf 4x 26 mm Specialized Turbo bandjes gekocht met de kortingsactie en nog eens 2 stuks van 24 mm voor fietsmaat @csteenbe.