Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Shimano Ultegra Cassette 12-25, 2 KMC 10.93 kettingen, nieuwe schoenplaatjes (x2), wat Deacthlon gellekes.
-
- Forum-lid
Je kunt de lamp ook op normaal branden zetten. Knipperen kost minder stroom en daardoor kun je er langer mee doen, dat is eigenlijk de enige reden om deze op knipperen te zetten.Fietsen?altijd schreef:En is een knipperend licht niet officieel verboden?
Al zou het allemaal verboden zijn, mijn veiligheid vind ik te belangrijk. Fietsers zijn te kwetsbaar en regelmatig wordt er agressief of dicht langs je heen gereden. Bijna een reden om minder vaak de weg op te gaan. Met de knipperende lampen heb ik daar aanzienlijk minder, dan wel geen last van. Ik heb nog nooit een agent gezien die een automobilist voor het geven van te weinig ruimte of snijden van een fietser een bon kreeg.
Geen idee, dit is de link:Dennis1987 schreef:Hoeveel lumen doet je achterlampje ?
https://nl.aliexpress.com/item/USB-Char ... 0.0.drGPHu
Laatst gewijzigd door mont aigoual op 28 apr 2017 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Thnx voor de tip. 30 repen en 24 gels voor 48 euro is geen geld!debuysserk schreef:Een berg aan drank/eten bij SIS via hun MAYDAY sale op bundels (50% via deze kortingscode), samen met een maat. 125€ ipv 225€, kan al tellen..
Biking is Living!
-
- Forum-lid
Ga je met een muts in de helm niet juist meer zweten ?
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
Gaat goed werken hoor die skullcap. Heb hem ook en vangt het zweet perfect op.SqueeZer schreef:Bedoeling is om het zweet op te vangen en zo de mousse van men dure helm wat properder te houden (dagdagelijks gebruik)
is even om iets te proberen
Biking is Living!
-
- Forum-lid HC
Vind mijn Castelli skullcap ook heerlijk, maar het zweet breekt me altijd aan alle kanten uit als ik hem op heb. Draag hem alleen bij <5 graden. Deze ziet er wel iets lichter uit en gaat ook niet over je oren.
En gesoigneerd!chrissiewizzie schreef:Ons clubblad Fiets! Sta ik er gewoon een keer zelf in
Ook nog even sparen voor die droomfiets, Chris !
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Bij een Thomson zadelpen en klem hoort natuurlijk ook een stuurpen van hetzelfde merk.
foto:thefootdown
Op de wishlist: Cane Creek 110 headset, een Hope bracket en een AbsoluteBlack 38t voorblad.
Want je moet natuurlijk altijd wat te wensen over houden
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Ale Camo setje shirt + broek gekocht. Tevens Hotpack bodywarmer en een set GribGrab overschoenen (race)
bij de bekende grote toko in Bergen op Zoom. Mooie prijsjes !!
bij de bekende grote toko in Bergen op Zoom. Mooie prijsjes !!
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Ik weet het, het is een verslaving
Via een collega van deze op de kop kunnen tikken in Brazilië. Binnen een paar weken kan er mee fietsen
En mogelijk komen er nog 3 andere gelijkaardige truitjes van Brazilië naar België (Iron Maiden, Metallica en Avenged Sevenfold). #addicted
Via een collega van deze op de kop kunnen tikken in Brazilië. Binnen een paar weken kan er mee fietsen
En mogelijk komen er nog 3 andere gelijkaardige truitjes van Brazilië naar België (Iron Maiden, Metallica en Avenged Sevenfold). #addicted