Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Welke heb je gekocht? De classic of core serie? Ben wel benieuwd naar de classic jersey.roger68 schreef:Rapha broek en shirt. De 20% plus 25% korting was niet te weerstaan.
On topic:
Een nieuwe helm om de regen en hagel tegen te houden
AbsoluteBlack ovale binnenbladen 34t, de 'luxe' voor mijn zomerfiets met DA9000 en de 'winter' versie voor mijn winterfiets (105-5800 met SRAM rival Cranks).
Avond voor de Teutoburgerwald toertocht erop geschroefd, bergop ging echt soepeler met als resultaat 2km/u sneller dan voorheen (en ook nog 25km langer, vond dat er nog wel 4 klimmen bij konden).
Gisteren 110km gereden, bijna vlak met 97,5% wind tegen, was gewoon blij toen ik bergop mocht op 3/4 vd rit op de Holterberg. Staand op het binnenblad omhoog 34x19 (Diepe Hel heet dat segmentje volgens mij).
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Avond voor de Teutoburgerwald toertocht erop geschroefd, bergop ging echt soepeler met als resultaat 2km/u sneller dan voorheen (en ook nog 25km langer, vond dat er nog wel 4 klimmen bij konden).
Gisteren 110km gereden, bijna vlak met 97,5% wind tegen, was gewoon blij toen ik bergop mocht op 3/4 vd rit op de Holterberg. Staand op het binnenblad omhoog 34x19 (Diepe Hel heet dat segmentje volgens mij).
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Welke heb je gekocht? De classic of core serie? Ben wel benieuwd naar de classic jersey.ypuh schreef:roger68 schreef:Rapha broek en shirt. De 20% plus 25% korting was niet te weerstaan.
Classic had ik al. Het is een Pro Team Midweight shirt geworden met een Pro Team BIB II.
Toen ik daar nog in de buurt woonde deden we de Holterberg met 42x17 of 18...kleiner had je niet.bigfloor schreef:
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Toen de cassettes nog van steen waren!
Toen ze het achterwiel nog moest omdraaien voor een klim
Ook weer niet overdrijven hè, diepe hel is dan ook weer niet extreem lang en met een aanloopje en even op de macht knallen schiet het al lekker op.
Ook weer niet overdrijven hè, diepe hel is dan ook weer niet extreem lang en met een aanloopje en even op de macht knallen schiet het al lekker op.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Toentertijd met Edo Elfrink (Giant) en Fons Schootman (Sauna Diana) op de 52x17. Rond 1990.Keezx schreef:Toen ik daar nog in de buurt woonde deden we de Holterberg met 42x17 of 18...kleiner had je niet.bigfloor schreef: