Vandaag gefietst in 2010?
Vandaag met de club rondje Bollenstreek gefietst. Vanuit Rijswijk langs de Vliet, Voorburg, Leidschendam, Leiden en Leiderdorp.
Langs de ringvaart, Lisse/Noordwijkerhout. Bakkie gedaan en via Voorhout, Rijnsburg, Leiden, Voorschoten, Leidschendam en
Voorburg weer terug. Totaal 106 kilometer in 4 uur.
Komende week blijft het volgens de voorspellingen droog dus ook lekker avondritjes maken.
Langs de ringvaart, Lisse/Noordwijkerhout. Bakkie gedaan en via Voorhout, Rijnsburg, Leiden, Voorschoten, Leidschendam en
Komende week blijft het volgens de voorspellingen droog dus ook lekker avondritjes maken.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Geen foto van fietsje?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="Stephan68"]Vandaag met de club rondje Bollenstreek gefietst. Vanuit Rijswijk langs de Vliet, Voorburg, Leidschendam, Leiden en Leiderdorp.
Komende week blijft het volgens de voorspellingen droog dus ook lekker avondritjes maken.[/quote]
van de spartaan?
Komende week blijft het volgens de voorspellingen droog dus ook lekker avondritjes maken.[/quote]
van de spartaan?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
@ .jeroen. mooi fietsje!
Vanavond een rondje gefietst met daarin zowel de Reeuwijkse plassen als de Rottermeren. Was een leuk spelletje met de wind. wind mee-tegen-zijwind links en zijwind rechts.
Door gewoon af en toe zomaar af te slaan kwam ik op plekken waar ik echt nog nooit gefietst had. En dat in mijn eigen achtertuin!
Vanavond een rondje gefietst met daarin zowel de Reeuwijkse plassen als de Rottermeren. Was een leuk spelletje met de wind. wind mee-tegen-zijwind links en zijwind rechts.
Door gewoon af en toe zomaar af te slaan kwam ik op plekken waar ik echt nog nooit gefietst had. En dat in mijn eigen achtertuin!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
12 Juni de Delta ride for the roses gereden met mijn zoon van 12 en mijn schoonvader ... mooie gepijlde tocht gedaan van 50 kilometer met een gem. 24 per uur. Hard genoeg voor mijn zoon en fijn voor mij aangezien ik daarna nog moest werken.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Forum-lid
Ik ben net terug van een rondje Rotterdam samen met mijn vrouw. Op de IJsseldijk in Nieuwerkerk werd ik door een Pegoretti Duende rijder in een Pegoretti shirt op mijn schouder getikt. Hij deed dat omdat ik een Parijs-Roubaix Cyclo shirt droeg en ik herkende hem van Parijs-Roubaix afgelopen zondag. Toen lukte het niet om even een praatje te maken. Overigens reed ik PR niet op mijn Pegoretti maar op mijn GIOS.
Grappig dat je in Frankrijk en bijna in je eigen woonplaats dezelfde Pegoretti tegen komt. We hebben nu wel even een paar woorden gewisseld maar hij zat in een groepje wat er flink de sokken in had en ik was juist aan een rustig rondje bezig. Iemand van dit forum?
Het was trouwens weer een heerlijk rondje!
![Afbeelding](http://img692.imageshack.us/img692/796/dscn2038r.jpg)
Grappig dat je in Frankrijk en bijna in je eigen woonplaats dezelfde Pegoretti tegen komt. We hebben nu wel even een paar woorden gewisseld maar hij zat in een groepje wat er flink de sokken in had en ik was juist aan een rustig rondje bezig. Iemand van dit forum?
Het was trouwens weer een heerlijk rondje!
![Afbeelding](http://img692.imageshack.us/img692/796/dscn2038r.jpg)
Vanmorgen moeten werken, fiets in de auto en vanuit het werk weer terug naar huis gepeddeld. Dus een enkeltje Den Bosch-Nijmegen. Dat bezine slurpende monster gaat morgen dan maar weer naar huis.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
[quote="Edwinfe"][quote="Stephan68"]Vandaag met de club rondje Bollenstreek gefietst. Vanuit Rijswijk langs de Vliet, Voorburg, Leidschendam, Leiden en Leiderdorp.
van de spartaan?
[/quote]
Ja, klopt inderdaad.
van de spartaan?
[/quote]
Ja, klopt inderdaad.