Sensa
- Jaap Telder
- Forum-lid
Haha, als mijn vrouw begint te klagen gaat er weer wat weg, ik heb nu vier carbonfietsen en twee alu, waarvan één met disc.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ja, maat 53, alhoewel het qua afmetingen eerder een 54/55 is.sprint100 schreef:Zeer fraai fietsje geworden, is dit een maat 53? Jammer dat Sensa geen losse frames verkoopt.
Vallen dus groot uit.
Bij mij een iets mindere ervaring: de Calabria van mijn vriendin wordt na pas 3 maanden ook valer, kun je goed zien waar ik een sticker over de oranje lak had geplaatst, maar 12gobiking is nog niet bereid hier iets aan te doen. Als hij nog verder verkleurt, kunnen we terugkomen. Nu waren we sowieso niet van plan de fiets daar te laten voorlopig (komen nog wedstrijden aan) en zullen we van de winter nog eens kijken, maar de goede en vriendelijke service waar hier op het forum naar wordt verwezen heb ik bij 12gobiking nog niet meegemaakt.gerritvisser schreef:Hartstikke mooi voor je, goed om te horen dat er nog goede service verleend kan worden door zowel de dealer als de leverancier.boy schreef:Voor wat het vaaler worden betreft krijg ik een nieuw frame.
Volgens de dealer wederom oranje, maar deze zou niet verkleuren.
Kortom netjes opgelost door de Sensa en de dealer.
Wederom weer zeer goed geholpen door 12go. Een top zaak met vakmensen, die van hun werk houden en oplossings gericht denken. Ook de whatsapp service ben ik erg over te spreken, werkt perfect.
Let wel: het gaat er voor mij niet om dat ze het frame nu niet willen omruilen, dat kan ik wel begrijpen, maar de denigrerende houding van de medewerkers daar schiet me het verkeerde keelgat in.
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
Jaap, zou je mij kunnen vertellen hoe lang jij bent en wat de zadelhoogte is bij jouw Giulia?Ja, maat 53, alhoewel het qua afmetingen eerder een 54/55 is.
Vallen dus groot uit.
Klopt het dat je stuurpen vrij kort is?
Alvast bedankt!
- Jaap Telder
- Forum-lid
@sprint100: ik ben 1.80m. Zadelhoogte vanaf hart crankstel naar bovenkant zadel 76cm.
De stuurpen is kort (9cm), daar komt nog een langere op (10cm)
De stuurpen is kort (9cm), daar komt nog een langere op (10cm)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Heb de originele Sram Force crank carbon gemonteerd en een wit zadel.
(Het wit is op de foto wel érg wit geworden )
(Het wit is op de foto wel érg wit geworden )
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hier staat wel wat:sprint100 schreef:Zeer fraai fietsje geworden, is dit een maat 53? Jammer dat Sensa geen losse frames verkoopt.
http://www.mtb.com.tw/style/frame/templ ... &rid=54970
e: Sensa fietsen', 'Pff wat een drama is dat zoeken naar een 1e racefiets. Was qua looks verliefd op de caad10. Vanmorgen proefgereden maar hoe graag ik ook wil, ik vond hem gewoon niet lekker rijden. Bij de Rose uitverkoop in duitsland vanmorgen ook niet geslaagd. Proefrit op een sensa toscana sport beviel erg goed. Daar is nu dan ook de keuze op gevallen. Hoop dat ik hier goed aan doe