Het dopingtopic 2.0
Ok Contador.
Ff zeggen dat deze en bv een Valverde echt wel grote talenten zijn,maar helaas niet zuiver.
Sorry,maar dit is gewoon een feit...
Denk ff logisch mee na;Een Ricco neemt verschillende producten die gemaakt zijn voor een beter herstel,blijven demareren,betere recuperatie,...En toch zou een zuivere renner als bv een Contador kunnen volgen?
Komaam eerlijk,dit klopt toch niet?
Dit jaat wint bv Leipheimer de GIRO en daar heb ik weer zeer dubbel en slecht gevoel bij.Denk trouwens dat ten laatste einde dit jaar zijn rijk uit is.
Amerikaanse labo s zijn dag in-dag uit bezig met betere producten te maken en hoe ze deze moetten omzeilen!
Net als Quickstep een universiteit gebruikt(niet de volledige)maar hier moetten dan bv toeristen of jongere dit testen en worden daar voor betaalt uiteraard!
In Belgie(Kempen)valt de bom ook nog wel eens!(Al had ik dit al eerder verwacht)
Ff zeggen dat deze en bv een Valverde echt wel grote talenten zijn,maar helaas niet zuiver.
Sorry,maar dit is gewoon een feit...
Denk ff logisch mee na;Een Ricco neemt verschillende producten die gemaakt zijn voor een beter herstel,blijven demareren,betere recuperatie,...En toch zou een zuivere renner als bv een Contador kunnen volgen?
Komaam eerlijk,dit klopt toch niet?
Dit jaat wint bv Leipheimer de GIRO en daar heb ik weer zeer dubbel en slecht gevoel bij.Denk trouwens dat ten laatste einde dit jaar zijn rijk uit is.
Amerikaanse labo s zijn dag in-dag uit bezig met betere producten te maken en hoe ze deze moetten omzeilen!
Net als Quickstep een universiteit gebruikt(niet de volledige)maar hier moetten dan bv toeristen of jongere dit testen en worden daar voor betaalt uiteraard!
In Belgie(Kempen)valt de bom ook nog wel eens!(Al had ik dit al eerder verwacht)
il magnifico
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Pantani heb jij een flauw benul wat het kost om een modern labo een paar maanden voor je te laten werken? Ik ben benieuwd hoe jij denkt dat dat geld terug verdient gaat worden. Want die bedrijven zijn echt niet geinteresseerd in die paar sporters en hun uitslagen, maar in winst maken. Waarom denk je dat Cera ontwikkeld is? Om sporters wat sneller te laten gaan?
Weet je wat medische proefpersonen kosten en wat het budget is van de QS ploeg?
pantani schreef:...Denk ff logisch mee na. Een Ricco neemt verschillende producten die gemaakt zijn voor een beter herstel, blijven demarreren, betere recuperatie,... En toch zou een zuivere renner als bv een Contador kunnen volgen? Komaam eerlijk, dit klopt toch niet...
't Wordt steeds gezelliger in de Cliché-club... )
-
- Forum-lid
Op het ogenblik zijn we op het punt beland dat ik ervan overtuigd ben dat 95 % van het peloton niet op eigen kracht fiets,maar met behulp van.
En toch zal ik er altijd naar blijven kijken.
Amclassic-fan schreef:Pantani heb jij een flauw benul wat het kost om een modern labo een paar maanden voor je te laten werken? Ik ben benieuwd hoe jij denkt dat dat geld terug verdient gaat worden. Want die bedrijven zijn echt niet geinteresseerd in die paar sporters en hun uitslagen, maar in winst maken. Waarom denk je dat Cera ontwikkeld is? Om sporters wat sneller te laten gaan?
Waar staat weeral dat dit maar voor paar maanden is?(Bij mij verzinnen ze er steeds dingen bij he...)
Dit is voor jaren bedoeld en dit is tevens ook ineens goed voor andere doeleinden of andere sporten!
Zie een Fuentes had ook voetballers(Ook ploegen!)tennisers,F1,...
Een Lance die al 7!!!jaren de tour won-Dat brengt op hoor!En erna geven ze het gewoon door...
Zie hoeveel ziekenhuizen en universiteiten er steeds zijn bij betrokken!(En dit is al bewezen!)
il magnifico
-
- Forum-lid HC
De (onder andere) amerikanen, zullen wellicht best wel een lab hebben, niet alleen voor de fietsers natuurlijk, maar voor de hele sportnatie en vergeet het leger niet, daar hebben ze best een paar centjes voor over!! Amfitamine is ook voor het leger ontwikkeld.
Aan de andere kant denk ik, en bv ook met Lance, Het kan geen eenmans actie zijn, gaat er dan nooit iemand praten??
Dat kan bijna niet!
Kijk van zommige renners ligt het er dik bovenop, maar andere....... Ben benieuwd wat er nu weer uit de hoge hoed komt....
Aan de andere kant denk ik, en bv ook met Lance, Het kan geen eenmans actie zijn, gaat er dan nooit iemand praten??
Dat kan bijna niet!
Kijk van zommige renners ligt het er dik bovenop, maar andere....... Ben benieuwd wat er nu weer uit de hoge hoed komt....
-
- Forum-lid
sjefjanssen schreef:Op het ogenblik zijn we op het punt beland dat ik ervan overtuigd ben dat 95 % van het peloton niet op eigen kracht fiets,maar met behulp van.
"fair ride" op die manier, niet? xD
-
- Forum-lid
Ik verbaas mij er altijd over dat er in dit topic/ forum nooit eens iemand uit de school klapt over hoe hij/zij met doping in aanraking is gekomen..
Althans, ik heb niet een heel goed beeld van de gemiddelde forumbezoeker, maar volgens mij zitten er toch een aardig aantal "renners" tussen die meer doen dan ff een tourtochtje rijden..
Zijn er geen forum leden die, middels de anonimitiet van het forum, eens uit de school willen klappen, hoe zij, direct dan wel indirect, met doping in aanraking zijn gekomen of die juist, ondanks het niveau waarop ze fietsen, er gek genoeg nooit mee in aanraking zijn gekomen? We speculeren over van alles, terwijl er naar mijn idee mensen op dit forum rondzwewrven die er wel meer vanaf weten..
Althans, ik heb niet een heel goed beeld van de gemiddelde forumbezoeker, maar volgens mij zitten er toch een aardig aantal "renners" tussen die meer doen dan ff een tourtochtje rijden..
Zijn er geen forum leden die, middels de anonimitiet van het forum, eens uit de school willen klappen, hoe zij, direct dan wel indirect, met doping in aanraking zijn gekomen of die juist, ondanks het niveau waarop ze fietsen, er gek genoeg nooit mee in aanraking zijn gekomen? We speculeren over van alles, terwijl er naar mijn idee mensen op dit forum rondzwewrven die er wel meer vanaf weten..
juist dat denk ik nou ook .er zijn mensen hier die weten schijnbaar precies hoe
het zit die weten wat een lab onderzoek kost en de daarbij behoorende
proefpersonen . ook heb je mensen die altijd reageren als een gebeten hond .
een van de weinigge mensen hier die er wat van weet en die open reageert is
pantani vraag het hem eens . je hoeft het niet eens te zijn met hem maar hij
neemt geen blad voor de mond en stopt zijn kop niet in het zand .
het zit die weten wat een lab onderzoek kost en de daarbij behoorende
proefpersonen . ook heb je mensen die altijd reageren als een gebeten hond .
een van de weinigge mensen hier die er wat van weet en die open reageert is
pantani vraag het hem eens . je hoeft het niet eens te zijn met hem maar hij
neemt geen blad voor de mond en stopt zijn kop niet in het zand .
al is de carbonman nog zo snel de staalman achterhaald hem wel
Het verhaal Marc Lotz wellicht?
http://www.trouw.nl/nieuws/sport/article1257964.ece
http://www.depers.nl/sport/251028/Epo-d ... lkast.html
http://www.trouw.nl/nieuws/sport/article1257964.ece
http://www.depers.nl/sport/251028/Epo-d ... lkast.html
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
hendrikjan schreef:Ik verbaas mij er altijd over dat er in dit topic/ forum nooit eens iemand uit de school klapt over hoe hij/zij met doping in aanraking is gekomen..
[...]
We speculeren over van alles, terwijl er naar mijn idee mensen op dit forum rondzwewrven die er wel meer vanaf weten..
+1
Mischien ben ik bevooroordeeld door mijn ervaringen in het krachtsportwereldje, maar als ik zie hoe breed verspreid dopinggebruik in de professionele wielerwereld is (nu en in de geschiedenis) kan ik me niet voorstellen dat niet tenminste een deel van de wat serieuzere fietsers hiermee in aanraking is gekomen, al dan niet gekoppeld aan daadwerkelijk gebruik.