chrissiewizzie schreef:Ik zou zelf i.c.m. Met het chroom van het frame niet voor zwarte afmontage gekozen hebben,
Zoals - al overvloedig
- eerder gemeld heb ik al 3 stuks met alu parts. Dit moest anders en zelf vind ik het een leuk combi tussen stoer en stijlvol.
chrissiewizzie schreef:Bruine zadels en stuurlint begrijp ik nooit zo goed,
Volgens mij heeft dit ook niks met begrijpen te maken. Je vind zoiets mooi of niet.
Als het om begrijpen gaat moeten er eigenlijk gele kabels, lint en zadel op. Geel en blauw zijn complementair aan elkaar
chrissiewizzie schreef:Gios blauw zadel en stuurlint?
Oeps..................nu sta je echt op een van m'n allergieën. Op een witte, zwarte of chorme ok maar op een blauwe Gios een blauw zadel en/of stuurlint vind ik net zoiets als unisex. Krijg ik dezelfde rillingen van als ik een flink glas levertraan in een keer leeg moet drinken............
chrissiewizzie schreef:Wordt jouw volgende Gios een witte?
Een witte Professional in cross versie heb ik vroeger zelf gehad. Daarnaast heb ik een witte Professional afgelopen winter voor Ingmar gerestaureerd.
Niet zo'n interessant project hoewel ik de witte die ik voor Ingmar heb geregeld ook wel zelf had willen houden.
Maar opties genoeg:
- een moderne SR als toerfiets met gewoon stuur en houten spatborden,velgen etc
- de eerste blauwe Gios met cambio corsa (liever Cambio Paris-Roubaix) met houten velgen
- een echt oude oranje - oud campa en uni remmen
- Professional Donna met oud SR
- Een roze compact met Record C
- Een rode Sannino