spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
Leuk van hem. Heeft je zoon een idee wie het is en wat hij heeft gewonnen?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Nu wel, er hingen genoeg kranteknipsels etc in de schuur.
En daarna nog even het interweb op gegaan.
(ik wist overigens niet van te voren welke Erik deze Erik van MP was..)
En daarna nog even het interweb op gegaan.
(ik wist overigens niet van te voren welke Erik deze Erik van MP was..)
Was nog druk met profs hier
Eerst thv Lixhe (B) een groepje Giant - Alpecin renners , stukje verder in Haccourt (B) een groepje Astana renners waarvan ene druk in het Italiaans aan het bellen was
En op de terugweg in Vise (B) nog een groepje renners van FDJ
Eerst thv Lixhe (B) een groepje Giant - Alpecin renners , stukje verder in Haccourt (B) een groepje Astana renners waarvan ene druk in het Italiaans aan het bellen was
En op de terugweg in Vise (B) nog een groepje renners van FDJ
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik was van het weekend in de Ardennen. Hadden een huisje. Ging een rondje lopen en zag ineens de jeugd versie van Luik-Bastenaken-Luik (denken wij )voorbij komen.
Had mijn mobiel niet bij dus geen foto's helaas.
Wel leuk eens te zien. Hele stoet met volgwagens, ambulances ed. En wat gingen die ventjes hard omhoog zeg, op toch een stijl stukje.
Wel leuk eens te zien. Hele stoet met volgwagens, ambulances ed. En wat gingen die ventjes hard omhoog zeg, op toch een stijl stukje.
Het was inderdaad Luik-Bastenaken-Luik voor beloften. Je zal wel een aantal toppers van morgen hebben zien voorbij komen .Bredalp schreef:Ik was van het weekend in de Ardennen. Hadden een huisje. Ging een rondje lopen en zag ineens de jeugd versie van Luik-Bastenaken-Luik (denken wij )voorbij komen.
Afgelopen zaterdag meegedaan met de Wielerexperience Aalburg. Als VIPs fietsen o.a. Marianne Vos, Joop Zoetemelk en Jeroen Blijlevens mee (kwam helaas niet bij een van hen in het groepje terecht, later wel met Joop op de foto geweest)